|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| man får väll gratulera så mycket..... | |
|
Grattis.. Man kommer väl ihåg hur det var. Flickvänne min fick sitt i torsdags (28/2) Själv väntar man på att prövotiden går ut.. ca 1mån kvar :) King of the road |
|
|
Stackars jag har 15 månader kvar tills jag kan ta mitt :-(( BMW rules! |
|
|
Jaha, själv har man ju då 1,5 år! kvar.. Grattis i alla fall |
|
518i slow mobil |
Jag har ca 6 månader så jag kan bara gratta dig och hoppas att du får behålla det ett tag framöver..... Full gas, jag i extas =) BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
Crusty |
Det e bara o gratulera! Synd bara att du inte får bättre väder o köra i! jag minns när jag fick min lapp. jag körde min Toyota Celica 87" , den var en varm sen sommar kväll o jag hade rutorna nere o takluckan öppen o bara cruisa!! Fyfan va gytt!!! men det tycks vara en del här på forumet som inte har lappen. lycka till alla som håller på o ta den! ///CRUSTY |
^LS^ |
Grattis! Ta det lungt bara, gå ut hårt och öka är mitt motto. ;) Jag höll på att få en kylarprydnad i form av ett rådjur första kvällen.. missade med 2-4M i 130 blås.. *phew* :) /Mvh =-------------------------= Fullgasväxling, javisst! =-------------------------= |
|
Grattis! Själv tog jag mitt för precis en vecka sedan. Nog fan är man rädd att bli av med lappen... Måste erkänna att jag är lite av en trafikstopp då jag är ute och gasar, det vore förjävligt om man blev av med lappen nu...? Enda ställerna jag vågar gasa på är öppna platser där man inte har bilar efter sig... (det kan ju vara en civilare)? 2 år prövotid är ju en evighet! Hoppas det går fort.. =) |
|
518i slow mobil |
Dy tänker ju i alla fall rätttt Jag som inte har körkort brukarvara ute och busköra lte,och då tävlar jag bara mot gamla 240 med tonade rutor och 4 antenner.... =) Living on the edge.... Full gas, jag i extas =) BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
Grattis ! Ta't lungt bara ! :)) |
|
|
Gött Tim! När jag får lappen i Juni förhoppningsvis får du nog se dig piskad av min ljusblåa 528i -86 Lycka till å kör inte på fler rådur bara ;) ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registrer #001 |
|
kamber |
grattar! /inte BMW mer.... |
|
Gratulerar Ratta lugnt Välkommen i Familjen / Joppe |
|
| Grattis | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.