|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Tim_318i |
Fick mitt körkort igår så nu kan man åka ut och ratta sin BMW. // Tim |
sportsbmw |
Gratulera till lappen!! mvh / Rickard! /// BMW RULES /// |
-:BeeMWe:- |
Grattis :) Själv har man haft lapp sedan Dec men inte skicka in efter ett riktigt kort haha. *lat* |
Jompa |
Grattis! Jonny |
|
Grattis...Gasa försiktigt så du kan behålla lappen!! Forza BMW |
|
|
Ja vill åxå ha börnlicensen får inte ta min för än i maj... //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o Oo=00=oO []=****=[] |
|
|
Gött mos! Kör så det ryker =-) BMWPOWER |
|
| grattis grattis!! jag kommer ihåg känslan när man fick körkort. den går ju inte att beskriva:) haft mitt i ca 1 år nu. ta de lungt på vägarna så du inte tappar det. ha de | |
|
Grattis mannen.... tryck inte för mycket med högra foten nu så att du blir av med den... Welcome to the Gang... |
|
| Grattis!!! De är lätt den bästa känslan man kan ha precis när man klarade kortet! | |
|
Gratulerar! Jag kommer ihåg den underbara känslan av att för första gången köra bil själv, den var inte dum. Det är nu den stora utmaningen kommer - att behålla det !! :-) (Själv har jag en vecka kvar på min prövotid, jag vågar knappt sätta mig i bilen) //Lövet |
|
|
Grattis Tim! Cruisa lugnt..... /Kristian |
|
|
Grattis ! Körde själv första kvällen med lappen ca 40 mil runt i stan ... slå det ! MVH Tony B BMW 525i |
|
|
Grattis!! Kom dock ihåg att körkortet inte betyder att du KAN köra bil, bara att du har tillstånd att övningsköra på egen hand utan bisittare! Lycka till! |
|
518i slow mobil |
Grattis! E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
Jorma Tiainen |
Grattis... gasa så det ryker... bmwJorma |
hoa |
GRATTIS till lappen kör nu försiktigt och var rädd om dig och dina medtrafikanter. är en underbar frihets känsla när man får sitt körkort. ha de gött ! ! |
|
GRAAAAAAAAATTIS!!!! =) Jag minns hur glad jag var när jag for hem från körskolan med intyget i handen, helt underbart. Jag mins också 3 veckor senare när jag försökte testa terrängegenskaperna på min sänkta Nissan 200 sx genom att köra ner i ett dike :). Kör försiktigt grabben även om det är kul att gasa. Kör ut på nån öppen platts där det inte finns nått folk och sladda lite och känn på bilen, alla bilar har sina personliga egenskaper. Lycka till! //Ric Wraaaaooom |
|
Moller |
Grattis fan..... |
|
Bara att gratulera!!! =) Själv kör jag upp den 20:e Lite nervis redan =) Vill icke kugga eftersom det e 6 veckors väntetid för en uppkörning... Ååååå va man längtar... Du e en riktig lyckans ost! =) Se till att inte bli av med det bara. Jag kommer ta det rätt lugnt eftersom det e såååååå jobbigt att gå igenom allt för att få lappen. Hehe... Blev det en hel tank som du slurpade upp den dagen??? =) Ännu en gång, Grattis!!! Mvh Tobbe |
|
|
Grattis, Grattis =) Nu blev man ju lite avundsjuk. Dröjer nårra veckor innan jag får mitt... "If everything seems under control you're just not going fast enough!" Mr ///M Power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.