AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.876

Hurra fick körkort igår!

Sida 1 av 2
Tim_318i
Fick mitt körkort igår så nu kan man åka ut och ratta sin BMW.

//

Tim
sportsbmw
Gratulera till lappen!!

mvh / Rickard!

/// BMW RULES ///
-:BeeMWe:-
Grattis :) Själv har man haft lapp sedan Dec men inte skicka in efter ett riktigt kort haha. *lat*

Jompa
Grattis!

Jonny
YU
39
YUG
328Ci -96
Grattis...Gasa försiktigt så du kan behålla lappen!!

Forza BMW
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Ja vill åxå ha börnlicensen får inte ta min för än i maj...

//Cosmos
E28 Registret # 160
o/_______\o
Oo=00=oO
[]=****=[]
fr
161
fredd
528i(3,5)-85/86
Gött mos!
Kör så det ryker =-)

BMWPOWER
ma
75
manne
318is -90
grattis grattis!! jag kommer ihåg känslan när man fick körkort. den går ju inte att beskriva:) haft mitt i ca 1 år nu. ta de lungt på vägarna så du inte tappar det. ha de
Grattis mannen.... tryck inte för mycket med högra foten nu så att du blir av med den...

Welcome to the Gang...
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
Grattis!!! De är lätt den bästa känslan man kan ha precis när man klarade kortet!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Gratulerar! Jag kommer ihåg den underbara känslan av att för första gången köra bil själv, den var inte dum. Det är nu den stora utmaningen kommer - att behålla det !! :-)

(Själv har jag en vecka kvar på min prövotid, jag vågar knappt sätta mig i bilen)

//Lövet
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Grattis Tim!
Cruisa lugnt.....

/Kristian
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
Grattis ! Körde själv första kvällen med lappen ca 40 mil runt i stan ... slå det !

MVH Tony B BMW 525i
Grattis!!

Kom dock ihåg att körkortet inte betyder att du KAN köra bil, bara att du har tillstånd att övningsköra på egen hand utan bisittare!

Lycka till!
518i slow mobil
Grattis!

E28 är en bra hållbar bil!
Fartblind blyfot...
BMW e28 registret #154
Länk för bilder
Jorma Tiainen
Grattis... gasa så det ryker...

bmwJorma
hoa
GRATTIS till lappen kör nu försiktigt och var rädd om dig och dina medtrafikanter.
är en underbar frihets känsla när man får sitt körkort.
ha de gött ! !
Visa användare
194
Ric
525i -89, och kör Pontiac Trans Am 350 V8 sommartid :)
GRAAAAAAAAATTIS!!!! =)

Jag minns hur glad jag var när jag for hem från körskolan med intyget i handen, helt underbart. Jag mins också 3 veckor senare när jag försökte testa terrängegenskaperna på min sänkta Nissan 200 sx genom att köra ner i ett dike :).

Kör försiktigt grabben även om det är kul att gasa. Kör ut på nån öppen platts där det inte finns nått folk och sladda lite och känn på bilen, alla bilar har sina personliga egenskaper.

Lycka till!

//Ric Wraaaaooom
Moller
Grattis fan.....
Bara att gratulera!!! =) Själv kör jag upp den 20:e Lite nervis redan =) Vill icke kugga eftersom det e 6 veckors väntetid för en uppkörning... Ååååå va man längtar... Du e en riktig lyckans ost! =) Se till att inte bli av med det bara. Jag kommer ta det rätt lugnt eftersom det e såååååå jobbigt att gå igenom allt för att få lappen. Hehe... Blev det en hel tank som du slurpade upp den dagen??? =) Ännu en gång, Grattis!!!

Mvh Tobbe
Grattis, Grattis =)

Nu blev man ju lite avundsjuk. Dröjer nårra veckor innan jag får mitt...

"If everything seems under control you're just not going fast enough!"
Mr ///M Power
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.