|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Nu uppdaterades sidan till startsidan. Antar att det var de som var meningen ? 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
om jag går in på www.autopower.se och klickar sedan på "powerbörsen" ..klickar sedan på "BMW säljes" ..sedan klickar på någon annons.. klickar sedan Bakåt till anonnslistan.. och sedan bakåt igen för att komma till huvudsidan så går det inte utan ligger kvar på annonslistan. Försökte med att tokklicka snabbt flera ggr vilket brukar funka ibland på vissa siter eller beroende på vart man befinner sig på siten. Jag kör XP med IE6. ///Foppa |
|
| Endast länk nr 1 strular såtillvida att när jag klickar tillbaka hamnar jag på startsidan. OS ME webbl. IE 6 | |
|
...Hmmm det va ju startsidan 1:an länkade till. Nej det som händer när jag klickar tillbaka är att jag hamnar på tidigare besökt sida före autopower. Dvs kanske är som det ska vara? äh jag vet inte , skit i mig jag klarar mig nog ändå. |
|
|
Då är allt som det ska vara. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Nu låser den sig igen... :( BLir som ett dubbelt klickljud om jag går in till börsen från en länk. Sen är det kört. Går ej att komma tillbaka. DANNE Min bil: Länk |
|
|
Se till att du kör så att menyn visas. Klicka på länkarna på sidan 2 i denna diskussion. Vilken/vilka fungerar då inte? Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Länk två funkar inte. Kan inte påverka hurvida jag använder menyn om jag länkar in... DANNE Min bil: Länk |
|
|
Sorry, Länk 3 ska det va... DANNE Min bil: Länk |
|
|
Varför får man inte menyn om man har länkat in på forumet från en trådlänk? DANNE Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.