|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Ja, jag vet faktiskt inte hur du gör för att bli av med den. Nåja. För att köra med menyn gå till www.autopower.se Länk och klicka på Forum i menyn. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
| För att köra utan meny så högerklickar du i Firefox och väljer show only this frame från popupmenyn. Men jag vidhåller att du bör rensa din dator från spyware med programmet som jag länkade till tidigare. | |
|
Ja, jag känner självklart till hur man kör sajten både med och utan menyn, men jag tyckte det var lite märkligt att Dandelue frågade hur man kör med menyn. Antingen beror det på något fel när han kör sajten så att forumet ploppar upp i eget fönster, eller någon annan typ av handhavandefel. Ett annat alternativ skulle självklart kunna vara att Dandelue från början fått direktlänken till forumet utan meny; lagt in den som favorit eller startsida och lyckats köra hela sajten de senaste 3 åren utan att upptäcka att det finns mycket mer än bara forumet och PowerBörsen. Men det alternativet är nästan för osannolikt för att vara sant. Hoppas jag. :-) Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Manray: Vad kör du för webbläsare och os? Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Nejdå Tommie- Självklart vet jag att det finns en meny, men inte att jag kunde se den medans jag var i "forum mode"... Det är alltså möjligt eller har jag missförstått dig? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Tommie, jag kör via menyn men har samma problem, fast bara ibland! Lika om man gör ett inlägg i någon tråd så måste jag trycka flera gånger på tillbaks till forumet för att lyckas med det. Jag kör IE 5.0 på jobbet och IE 6 hemma. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
trycka flera gånger på tillbaks till forumet = trycka på pilen bakåt! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
jonsson: Ännu bättre, Mac och Safari :o) |
|
|
Hmm... jag kastar in lite testlänkar för att kunna felsöka: 1. Länk 2. Länk 3. Länk 4. Länk 5. Länk 6. Länk 7. Länk Det är antagligen någon av dessa rackare som strular. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Aha, det är nog 6'an som strular för de flesta. 1'an beter sig på samma sätt, men det är rätt i detta fall. Nåja, det där ska jag fixa. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Jepp det är 6an som låser sig fast man ligger med menyfönster uppe. ligger jag bara med forumsidan uppe så strular även 2an. |
|
| Även 1an låser sig om jag bara har forumsidan uppe,jag vet ej vilken webbläsare jag har antagligen IE av något slag. | |
|
acey: Jaså så pass, har aldrig testat en mac men är lite sugen på att köpa deras lilla vita bärbara bara för att den är så schysst. Tommie: I Opera får sidan spelet av länkt 1 står bara detta på en vit suda: <META NAME="KEYWORDS" CONTENT="BMW, AutoPower, BMWPower, PowerBörsen, BMW Börsen, BMW Power, annonsmarknad, köp, sälj, bilannonser, begagnad, annonser, till salu, delar, nyheter, diskussionsforum, forum, modellguide, tips, teknik, galleri, mekartips, provköring, ordet är ditt, 3-serie, 316i, 318i, 320i, 323i, 325td, 325tds, 325i, 330i, M3, 5-serie, 518i, 520i, 523i, 525i, 528i, 530i, 533i, 535i, M535i, 540i, M5, 6-serie, 7-serie, 72 Kan ej heller backa tillbaks till förgående sida utan får då ladda om hela sidan. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Det borde funka bättre nu. Även för dig Jonsson. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Enbart 1:an låser sig för mig just nu om jag klickar på den och sen vill tillbaks till forumet genom att backa med "back" pilen. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Grymt Tommie! Tråden verkar ha fyllt sitt syfte! Tack! :) DANNE Min bil: Länk |
|
|
Nån annan som vet varför det ibland finns en tex sida 13 på en tråd men sen när man klickar på den så är den tom? Den finns alltså inte!! lite snopet när man läser intressanta trådar så finns den inte man vill ju läsa va som skrivs :) |
|
|
Det är en känd bugg som vi kommer att åtgärda i mitten på december. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Tyvärr så kom det bara upp en annan text som lyder: <!-- if (window != window.top) top.location.href = "Länk // top.location.href men det har säkert att göra med att Opera är lite lurigt ibland. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Funkar det bättre nu i din Opera, Jonsson? Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.