|
Sida 3 av 18
|
|
|---|---|
|
Vad är det som får dig att tro att jag inte har tänkt att bli pro medlem? ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Anders N: Hur sjutton skulle man kunna se vad man går miste om? Det är väl just det som är problemet, betalar man inte så kan man ju inte se vad det är man går miste om! | |
|
Njo. Betalar man inte så kan man ändå se och läsa Pro-medlemmars bloggar, galleribilar, BilBloggar osv osv. Däremot kan man själv inte skriva något i sin egen blogg, man kan själv inte lägga upp en egen galleribil osv. Så, delvis ser man vad man "går miste om". Däremot ser man ju inte länkar mm till all forum-funktionalitet mm, och kan inte heller testa på det. Vi hade ett tag planer på att man skulle få vara gratis Pro-medlem en begränsad tid, men det kommer inte att bli så som det ser ut nu. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
oj redan med 3 sidor...Betalar man med hjälp av bank (VISA) kort? ä så emot det men man kan väl fixa e-kort eller vad det heter och betala med det eller? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ja, bankkort eller kontokort. Märkt med Visa eller Mastercard. Diners och American Express skall också fungera. Men aktivering med hjälp av betalnummer kommer också att komma igång snart, troligtvis på måndag. Förhoppningen är ändå att släppa det redan denna vecka så att de som vill aktivera med kontokort kan göra det redan denna vecka. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
| 80% av de nya betal-funktionerna är gratis på de flesta andra forum... | |
|
graFFe: Se det som att du betalar för de andra 20%en då! ;o) |
|
| Tommie (AutoPower); Hur många procent av dagens användare räknar ni med ska följa med och betala fullt ut? 25%? | |
|
HURRA HURRA HURRA HURRA !!!! kommer bli kalas bra!!!! 185:- bagis :-) kanonpris ju....!!!! gutt som F#N med foton m.m :-) som ja eftersökt .... å 3 Gratis annonser :-) En ELOGE att ni tar ett humant pris på 185 fixar till och med studenter ju :-) inte för att ja e student tänkte mest på andra... :-) :-) :-) :-) :-) Min pärla :-)(på övertid :-( ) Länk |
|
|
graffe: Det är ju samma som att säga att "en Fiat kostar ju bara hälften av vad en BMW gör". Så, använd den du känner för. Jag känner för BMW och AutoPower. Vad känner du för? Det är ju inte direkt några jättesummor det handlar om, men vill du inte betala för funktionerna här så är det ingen som tvingar dig. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Har jag inte sagt heller. Är jätteglad för eran skull :P | |
|
Ser fram emot detta! graFFe: Det är ju frivilligt att bli Pro-medlem. Vanliga PowerUsers har ju tillgång till samma funktionalitet idag, så klarar man sig idag så kommer man klara sig iom införandet. Vill man ha tillgång till goodies får man lägga en slant, inget konstigt. De flesta andra forum på internet använder fri källkod och inte som Autopower där allt är utvecklat på egen hand, det kostar mycket tid och prioriteringar att ta fram. Vill vi ha kvar en så högkvalitativ sajt som Autopower så ser iallafall jag det som självklart att man bidrar med en liten slant för en fortsatt utveckling. Kvalitet kostar... /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Jabbal: Det är väldigt svårt att säga hur många som kommer att bli Pro-användare. Vi hoppas självklart att det skall bli så många som möjligt eftersom det skulle öppna möjligheter till ännu högre kvalitet på AutoPower, liksom tätare mellan uppdateringar, nya funktioner osv. Jag vågar inte sia om några procenttal eftersom det är lite osäkert hur många som är aktiva medlemmar idag, och dessutom är det lite oklart hur många besökare vi har som frekventerar exempelvis forumet - utan att ha ett användarkonto. Hur som helst så tror jag att det kan hamna mellan ett fåtal hundratal till kanske tusen användare eller mera. Men visst, det kan lika gärna bli flera tusen. Det skulle självklart lyfta AutoPower behövligt. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Låter riktigt najs allt detta!! Starkt jobbat Tommie!! Funderar bara på hur man ska visa icke-betalande vad de går miste om. Skulle man inte kunna ha de menyvalen nedtonade och alltså bara visa att de finns men inte ge tillåtelse till dem.. skulle nog kunna sporra lite.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
tarzan325 Exakt så kommer det att bli. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Jag tycker att det är roligt och ser fram emot att få alla funktioner, men jag vill samtidigt efterlysa en edit-funktion. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Tommie (AutoPower); Jag önskar er lycka till! | |
| Bra jobbat med alla nya funktioner men precis som mugge säger vore en edit fuktion på sin plats samt lite mer bandbredd till servern inte minst med tanke på att det kommer bli fler bilder. Kanske något som redan är på gång... | |
|
Om det blir många Pro-medlemmar, så gör det att vi kan fixa flera funktioner såsom edit-funktion. Drömmen vore om det blev så många Pro-användare att vi får råd att ägna oss åt sajten på heltid, men jag vill inte hoppas för mycket. Edit-funktion är planerad, men det som kommer först är möjlighet att göra inlägg i forumet med bilder eller bifogade filer. Får jag bara tid, så kommer den funktionen i december. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
En av UK största BMWforum har länge haft ett liknande koncept med flera funktioner för medlemmer som lämnar bidrag för drivande av sajten. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.