|
Sida 1 av 18
|
|
|---|---|
|
Inom kort släpps en rad nyheter på AutoPower. Mer än 20 st nya funktioner faktiskt! Största nyheten är att du snart kan bli medlem på AutoPower och inte bara forumet. Som betalande medlem (PowerUserPro) får du tillgång till ALLA nya funktioner. Läs mer om nyheterna här: Länk Mvh Tommie, AutoPower.se | |
Scheckheft |
Hej Det ser jag framemot. Ska bli kul att se det nya upplägget. Självklart blir man betalande medlem :). Mvh Scheckheft E9:Länk |
|
Det gör jag med! Det ska bli kul med lite nytt på autopower! När blir det exakt? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Jag hoppas kunna släppa det denna vecka. Håller på med det sista idag. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
| Läskigt imponerande, det där är ingenting man slänger ihop på en kvart. Självklart blir man betalande. Hade lätt kunnat betala det dubbla för ett helårs abonnemang. | |
|
Tommie(Autopower): Fråga: Varför kan man inte betala via pg/bg? |
|
|
Ska bli kul! Har testkört funktionerna under lång tid, och mycket riktigt är detta inget som är ihopaskramlat på en kvart :-) Tror inte att någon blir besviken, och hoppas att många hakar på som Pro-användare! danielb, Det är förstås uppskattat om du vill betala dubbel årsavgift... det är bara att sätta in valfri summa enligt: Länk Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Härligt och efterlängtat, Enormt bra Jobbat Tommie! Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Starre: Det skulle man kanske kunna tänka sig. Problemet är att det blir en hel del manuellt arbete för att sitta och aktivera medlemmar i så fall, samt en fördröjning. Dvs skulle man betala med Pb/bg idag, så kanske inte användarkontot aktiveras förrän kanske någon vecka senare i värsta fall. Men det är inte omöjligt att vi kommer att erbjuda det i framtiden. Inte inledningsvis i alla fall. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
| We nice, me likie! Ska bli kul att se :) | |
|
Komplettering till Kalles inlägg: När funktionerna släpps så kan man aktivera årsmedlemskap två gånger på raken om man vill. Då blir man alltså medlem för två år. För att bli medlem är det inte länken Kalle länkade till. Den länken gäller bara om man vill stödja AutoPower och har inget med PowerUser att göra. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Mycket bra! Fantastiskt jobb som vanligt Tommie! |
|
|
Ja, jag ser nu att jag uttryckte mig lite otydligt... Tommie har förstås rätt. 185:- är verkligen prisvärt! Tre bilannonser i PowerBörsen ingår, alltså ett värde av 180:- bara där!!! Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Låter som mycket bra funktioner, men för att vara helt ärlig: Är inte detta funktioner som finns på de allra flesta öppna forumen på internet sedan länge? (Se bara på www.meguiarsonline.com) Att stödja Autopower förstår jag och kan tänka mig att göra, dock känner jag själv att jag inte skulle vara villig att betala för funktioner som alltsom oftast är helt gratis på alla andra forum och sajter.... Men det är klart, vissa av funktionerna är lite nyskapande, bloggar för sitt bilintresse t.ex. Visst finns det på nätet dock kanske inte samlat på samma ställe som gallerier m.m /Marcus |
|
| Kul idé som förhoppningsvis gör att sajten lever vidare sett ur ekonomisksynvinkel.Det kan inte vara billigt att driva en storsajt som denna antar jag.Klart man hänger med trots minskat bilintresse. | |
|
Hoppas bara att sökfunktionen m.m. på forumet kommer att fortsätta vara gratis för alla som kan göra inlägg. Annars får vi snart en hel drös med likadana frågor på alltmöjligt :) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Darklight - Spelar roll om det finns liknande saker på andra sajter...? De nya funktionerna har utvecklats av Tommie specifikt för AutoPower. Vill du inte ta del av dom är det ingen som tvingar dig. Konstigt att en del ALLTID ska hitta nåt att gnälla på. |
|
|
Lysande! ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Underbart trevliga nyheter! MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Jag kommer inte betala enbasrt för att komma åt de nya funktionerna, utan för det nöje och hjälp som den här sidan skänker mig. | |
| Vänta med negativa kretiken tills ni sett slutprodukten. Finns inget värre än som utvecklare behöva läsa massa skit från folk som int ens testat produkten! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.