|
Sida 2 av 18
|
|
|---|---|
| Mycket trevligt! | |
|
Tommie(Autopower): Alla har inte betalkort och som du skrev så kommer inte telefon betalningen vara klar inför dessa nyheter. |
|
|
Kul! Ser fram emot att testa nya siten! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
| starre: det vore idiotiskt att gå ifrån ett automatiskt system med betalkort och införa pg/bg med manuell aktivering. bättre att dessa personer lånar ett betalkort! | |
|
Starre: Vänta tills telefon betalningssystemet är igång då? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Starre: Jag tror att betalnummer-aktiveringen kommer igång på måndag. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Detta låter som ett trevligt alternativ. Inte farligt dyrt heller. Räkna med mig :) 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Finns ju e-kort som gör att man kan betala med sitt vanliga bankkort över internet. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Låter klart trevligt! ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Jag kommer att bli betalande medlem, verkar vara många trevliga nya funktioner. Posträknaren nollställs väl inte när man reggar sig som PowerUserPro? Keep Your Distance! |
|
|
Får man fråga vilket system det bygger på? Eller är allt egentillverkat? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Clubsport: Nej posträknaren nollställs inte. Du behöver inte ens regga dig om PowerUser, eftersom du är medlem på forumet. Du kommer automatiskt att bli PowerUser. Skillnaden är hårfin. Det du kommer att märka är att du inte anger inloggninguppgifter när du skall skriva ett inlägg, utan istället loggar du in på startsidan eller menyn. Om du väljer att bli Pro-medlem så får du bland annat flera intressanta funktioner i forumet. Om man redan har registrerat sig på forumet, så behöver man alltså inte regga sig som PowerUser. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
heltsonika: Egentillverkat som bygger vidare på befintlig asp-plattform. En helt ny plattform baserad på .Net 2.0 är dock på gång. Men den finns bara i alfa-version än så länge. Releasedatum är inte bestämt. Förhoppningsvis till sommaren, men det beror på hur många som blir betalande Pro-medlemmar. Blir det många så innebär det att vi får "råd" att lägga tid på utvecklingen av den nya plattformen och då kan det tidigareläggas. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
| Jag vill se previewscreenshot :D | |
|
Det låter bra det, ska bli kul som sagt! Keep Your Distance! |
|
| Kommer det att vara samma layout på sidan, eller blir det nåt nytt och revolutionerande? | |
|
Det mesta kommer att se ut precis som idag. Den största skillnaden kommer man att se i menyn där det tillkommer flera nya länkar. Dessutom kommer Pro-medlemmar att se 6 st nya länkar i forumet. Bland annat. Men även hela hanteringen av profilen i forumet blir annorlunda. Man kommer istället till "Min sida" där Pro-medlemmars bloggar, gästböcker, galleribilar mm mm finns. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
| Klart intressant, betalande medlem var det här snart. | |
|
Alla aktiva forum medlemmar borde få 24 timmars Pro konto gratis, så att man ser vad det innebär och så. Jag tror att det skulle motivera fler till att betala för att få tjänsten. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Mugge - Du lär nog se vad du går miste om ändå. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.