|
Sida 17 av 18
|
|
|---|---|
|
Clubsport: Då är det väl bara att använda PowerPost istället? Meningen med gästböcker är ju att dom ska vara offentliga. ///Foppa |
|
|
Clubsport: Använd PowerPost, så är det ingen annan som ser vad ni skriver. ___ Min bilblogg: Länk |
|
|
Att man alltid ska hamna några sekunder efter någon annan ;-) ___ Min bilblogg: Länk |
|
|
Tommie (AutoPower): Om man loggar in via förstasidan, ska man ändå behöva logga in om man ska göra ett foruminlägg? Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Nja, spara inloggningen med "Kom ihåg mig", så slipper du det. Hur som helst, så kan det hända att inloggningen i forumet försvinner. Dvs när man väl loggat in en gång, så behöver man inte ens se inloggningsrutan eller lösenordsrutan i forumet. Men just nu är det kvar under en övergångsperiod. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
| Jag har märkt att om man bockat för vid inloggningen "kom i håg mig" så kommer man alltid med som "Inne just nu" Bockar jag inte för utan loggar in manuellt varje gång så blir jag aldrig inloggad. | |
|
Funktionen "Ungefärligt antal besök till AutoPower" verkar ju mycket ungefärlig. Min räknare för besök ligger tex en bit under antalet inlägg jag har gjort. Misstänker att det kan ha något att göra med att jag alltid har datorn igång och alltid en browser med AutoPower uppe. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
J.Dredd: Grejen är också att du är registrerad 2001, men funktionen som mäter antal besök aktiverade först 2003. |
|
|
bayern münchen: Ja, men dina säkerhetsinställningar och vilken webbläsare du har verkar spela roll också. Vi jobbar på en lösning för att listningen skall vara mera korrekt. J.Dredd: Ja, den är ungefärlig, också den beroende på säkerhetsinställningar, proxy, cookierensning osv. Att du har datorn igång och nästan alltid inne på AutoPower är naturligtvis en bidragande faktor. Att ha fler inlägg än inloggningar är inget konstigt, även om det kanske är ovanligt. För att ta ett extremt exempel, så skulle man ju kunna registrera sig, göra hundra inlägg, och däreter stänga sin webbläsare. Då har man gjort ett enda besök, men 100 inlägg. Räknaren kan lika gärna slå helt fel åt andra hållet. En del webbläsare räknar nytt besök så fort man tar upp ett nytt fönster osv. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Använde tfn tjänsten igårkväll och det hoppade igång direkt. Smidigt Tommie! Nu skall ja leta buggar :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
foppa + Mugge: Ja, jag såg det efter att ha kollat in lite noggrannare... Keep Your Distance! |
|
|
Tommie: Vet inte om det varit uppe tidigare. Om jag lägger till nån som Power-polare ser den då att jag lagt till honom/henne och blir vi Polare med varandra då automatiskt eller hur fungerar det? ///BMW - Was sonst! |
|
| Hur låst till endast BMW är det? Får man öht nämna sina andra bilar av annat märke i bloggen? | |
|
kentsamuel, I din personliga blogg får du skriva precis vad du vill. Läs FAQ för lite guidelines :) Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
tillägg: Givetvis får man inte skriva något som bryter mot svensk lag! Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
JohanE: Nej, du kan inte se vilka som lagt till dig som PowerPolare. En sådan funktion kanske kommer längre fram. Alltnog är tanken med PowerPolare att skall kunna en en lista med genvägar/favoriter till andra PowerUser. Om man sedan är polare i verkligheten eller inte är ointressant. Om man exempelvis tycker att en viss persons blogg är väldigt läsvärd, så är det en god idé att lägga till personen som PowerPolare, så att man enkelt hittar tillbaka till personens blogg. Ni som skriver bloggar har förresten säkert upptäckt att det tillkommit en besöksräknare för bloggarna. Denna räknar antalet läsare till bloggen. Den räknar dock inte bloggägarens egna besök, vilket gör att besöksräknaren visar "äkta" läsare. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Tycker det är bra Tommie, för exakt så använder jag PowerPolare (kanske borde vara annat namn på funktionen?) Folk som har intresse av att följa av olika anledningar har jag satt upp som powerpolare. Att behöva bli godkänna folk som vill bli powerpolare känns konstigt på något sätt. |
|
|
Jag skulle gilla om man kunde redigera sina powerpolare. Om man tex lägger till någon jobbig mäniska, säg Hasso :) och sen vill ta bort honom så går inte det :( Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan, Det går visst då. Bara gå in på personens profil och klicka på "ta bort denna PowerPolare" Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Ett klart lyft, alltid trevligt med nya funktioner. Dock förstår jag verkligen inte namnvalen. PowerUserPro får nog inte bara mig bara att associera till sidor likt Lunarstorm. Och "PowerPolare", vad ska man säga..... Vi bor ju trots allt i Sverige, varför inte använda besökare, medlem och betalande medlem (alt medlem+ el dyl.) Vänner istället för PowerPolare vore heller inte helt fel. Det kan tyckas löjligt, men jag tycker att det drar ner nivån avsevärt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.