AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
38.179

Mängder med nyheter på gång på AutoPower!

Sida 14 av 18
Då var man PRO användare!

Riktigt fina funktioner! Bra mycket lättare att använda än för diverse andra "gratis forum".

I Euro blir det strax under 20 slantar för ett år, snacka om bra valuta för pengarna. Samtidigt som man känner sig som en liten bidragsgivare. Känns riktigt bra. Och *BERÖM&SMICKER* för att man kunde betala med kreditkort framför allt AMEX!

Tack Autopower!

Laddat upp lite bilder.

Länk

Som nybliven PRO användare tänkte jag så smått börja blogga men då möter mig denna trista text:

Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.

/galleriet/blogg.asp, line 146

Tommie?

Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Såg det med, men det funkar om du använder länken till din blogg ovanför... vid samma ställe.

DANNE
Min bil:
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Jag arbetade precis på att uppdatera bloggen med nya funktioner till Pro-användare och så insmög det sig en lite bugg i bloggen.

Men den är rättad nu.

Den nya funktionen till Pro är att man nu har en räknare i sina bloggar för hur många som är inne och läser bloggarna. Denna räknare räknar _inte_ egna besök till sin egen blogg. Jag tycker det är rätt, annars blir det lätt många besök. Nu ser man istället exakt hur många som läser sin egen blogg.

...och jag som hade tänkt att lägga mig... he he.

Häftigt att det är så många och är uppe så här sent och sitter och bloggar. Det räcker tydligen med en lite bloggbugg i 5 minuter, så kommer det två foruminlägg om det, och ett bugg-mail. Jag tar det som en komplimang att funktionerna används. :-)

Nåja, hoppas det funkar nu.

Mvh
Tommie, AutoPower.se
Tommie- Vi är snabba med att gnälla om inte vi får full valuta för våra 185kr direkt. Skämt åsido, det här blir jättetrevligt när alla buggar är fixad så du kan se fram emot ett par sömnlösa nätter till innan vi kräsna PRO-användare blir helt nöjda :-)

En förhoppning för framtiden, snälla ordnamed en edit-funktion för oss som skriver fortare än vad vi tänker...även ett lite slarvfel känns genant ibland.

ta
2.494
tarzan325
E61 520d M-sport -08
7500 till 42100mil.

F11 520d M-sport -15
för en som är novis på bloggar.. finns det nån info man kan läsa på lite om hur det funkar? vad man kan använda det till och lite så.. vore najs!

Diesel-räsern
/Rickard
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Om du loggar ut, så att du kommer tillbaka till inloggnings menyn så finns det en länk till hjälp & FAQ sidor, där står lite matnyttigt, inte bara om bloggar men rent generellt om de nya funktionerna (då även bloggarna).

___
Läs begagnatguiden!
Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Tarzan:
Här är en länk: Länk

___
Läs begagnatguiden!
Länk
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Hej grabbar/tjejer!
Vet någon här hur man gör för att lägga in en bevakning på en poweruser?

DANNE
Min bil:
Länk
Dandelue,

Du klickar dig in på personens profil, och därefter på "Bevaka nya inlägg", som ligger precis ovanför personens bild.

Mvh,
Kalle

M5:an: Länk
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Nu är jag också ett Pro :D

Stående ovationer för det nya AutoPower!!!

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Men hur kan jag editera uppgifterna i läsargalleriet?

"BMW six appeal"
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Hur många är det som har blivit pro användare?
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Också Pro medlem nu!

Thank You American Express!
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Här är en till nybliven Pro :)

///Jesper
-=Svenska E28/E12 Registret=-
Besök gärna: Länk om du har en E28/E12
Ser ju bra ut det här! =)
Blir pro så fort man kan betala med telefonen..!
Verkar vara helt oumbärligt!

Keep Your Distance!
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Jag skulle vilja ha navigeringsknappar när man kollar på bilderna. Ni vet de vanliga: "Förra", "Index" och "Nästa".

Kan man bara ändra på uppgifterna i läsargalleriet på det gamla sättet? Dvs epost.

"BMW six appeal"
bood: Navigeringsknappar till bilderna kommer senare.

Du menar det gamla läsargalleriet? Ja, det är taget ur aktivt bruk och kommer bara att finnas kvar som arkiv, du kan dock ta bort om du vill. Det nya galleriet får sägas ha tagit över den funktionen. Skönt tycker nog Kalle som skött den manuella hanteringen i gamla galleriet på senaste tiden.

Mvh
/Janne

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.