|
Sida 12 av 18
|
|
|---|---|
|
Ja. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
nu är jag oxå med =) tommie: ska man lägga in sina bilar på nytt i detta galleriet eller går det exportera dem på nåt vis alt. att de kommer att hitta dit själva? Lägger man upp dem i det nya så innebär det att bilarna ligger i 2 gallerier som båda går att söka i? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Betalat och klart! Tycker dock att man borde få rabatt om man köper flera år samtidigt. Wilhelm Svenselius |
|
|
tarzan325: Det nya galleriet innehåller ju så mycket mer än det gamla, så jag föreslår att man lägger över bilen till det nya galleriet. Det finns ingen automatisk konvertering idag. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Betalde precis.. blir fint detta BMW CS #5139 |
|
|
Syns det i profilen till vänster om man är "pro" ? //Player |
|
|
Player, Japp! Klicka på din egen profil och kolla symbolen "PowerUser" uppe till höger, kolla sedan på exempelvis min profil eller J.L:s. Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Tommie, en bugg: De trådar jag hade bevakade sedan innan jag blev Promedlem dyker inte upp i listan på bevakade trådar. Wilhelm Svenselius |
|
|
Nice,har precis oxå blivit pro. hjorten |
|
|
Finns det statistik på hur många som redan efter 2timmar och 40minuter blivit pro-medlemmar? ///BMW - Was sonst! |
|
|
Bra jobbat Tommie & Co. Jag blev PRO med en gång. Har fyllt i lite info om bilar samt blogg. Kör hårt! Och tack för en bra sajt! DANNE Min bil: Länk |
|
|
Jag kan ha missat det, men vad jag saknar är en lista över alla trådar man bevakar..! - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
camata, Den får du så vitt jag vet bara om du blir Pro-user. Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Men det var ju det jag menade, men den finns alltså?? Jag blev så snurrig i ögonen/huvudet när jag läste listan över nya saker ("Du får " skulle man kanske kunna skriva EN gång..?), så jag hittade det inte. Brabra! Då ska man bara hoppas att kostnaderna för snöskoterrenoveringen är till ända, så att man kan göra en bättre investering..! - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
Camata, Jajjemen, visst finns det! Enbart denna funktion anser jag vara värd 185:- i månaden :P Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
"Gäller även bevakningar du startat för länge sedan, på dina startade inlägg, samt i diskussioner som du deltagit i" M.a.o. ska det fungera att de gamla bevakningarna som jag lagt in innan uppdateringen ligger kvar då om man blir Pro-user ? Enligt W2k här ovan funkar det inte, men det kanske bara är en bugg? ///Foppa |
|
|
Kalle: Tänkte mer att det skulle synas utan att behöva gå in i profilen. //Player |
|
Paap Reeder |
... får vänta te måndag tills telia fått igång sitt betalkör. För det är väl så att man inte kan betala via internetbank?? utan bara via sitt kortnummer. (Garva inte nu ty det är säkert en mossig fråga men å andra sidan snackar jag bara i Nokia 2110i med en uteffekt så alla övriga småtelefoner runt i kring börjar flimmra när jag talar...) MVH /// Paap R |
|
Numera ProUser. //Player |
|
|
Player, I dagsläget ser du inte huruvida en användare är Pro-user utan att klicka på dennes profil. Detta är emellertid något som eventuellt kommer att dyka upp framöver, vad jag förstått. Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.