|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag måste bara kommentera att jag faktiskt tycker att du ska bruksa e39:an istället. Iofs vet jag ju inte skicket på M5 Touringen, men det går ju mer än ett dussin e39M5 på en e34 M5Touring, speciellt då vita, som jag nyligen lärt mig:) . Dessutom är säkert e39:an en bättre vinterbil med diverse elektroniska hjälpmedel. Fast du kanske behöver kombiytrymmet? /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Kan ju vara bra att ha en kombi om man ska köra ved hela vintern :) Dock finns det andra modeller än E34 M5 som är bättre för sånt. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
m5toureg : jag behåller M5 touringen ....men blir ju så småning om en e39 oxå ....då har jag ju båda och kan jämföra .. 635csi : nja kombi behöver jag oftast men kommer ändå inte använda någon m5 i jobbet mer än några få gånger per år ... jag kör ca 160-200mil/veckan i tjänst vilket plockar allt för många mil på någon M5 |
|
|
ted81@ M5touringen > behåll den -eller- sälj den till någon som vill ta hand om den, vilket inkluderar viljan att betala för den vad den är värd ! Lycka till, hur det än blir, hoppas du inte blir besviken av E39 M5:an. Global E34 M5touring Registry |
|
|
ted81: Jag fick för mig att du skaffat en e39M5 och därför valde att bruksa Touringen i stället. Åker du så mycket blir det ju rätt dyrt att köra M5, så sant. Jag håller helt och fullt med m5Touregs inlägg ovan. Lycka till, hur du än gör (dvs INTE vinterkör M5Touringen;))! /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Hej Ted ! Hoppas vagnen fungerar bra. Blev äckligt sugen på att köpa tillbaks den när jag såg annonsen... ...men sedan försvann annonsen och jag trodde bilen var såld. Har själv gått å köpt en M5 e39, trodde jag var förnuftig å skulle spara pengar när jag sålde den vita men det sket sig ordentligt... Jag tycker ju absolut att du måste testa den med ordentliga dubbdäck. Prövade den några gånger på vintern med 17" dubbade hakkapeliita och tycker att det var en helt otrolig upplevelse, bästa bil jag kört på vintern. Storebror Kilander |
|
|
s38b38.... nej den är inte såld. är så kluven hur jag ska göra med bilen ..men blir nog att behålla den en sommar till iaf . den är ju ganska kul å ha ....vi kanske kan byta bil när jag tröttnat... |
|
|
Ett par kompisar var ner till Tyskland och åkte ringen-taxi med Sabine. På frågan om hon gillade den här bilen (M5 E60) bäst av de hon kört taxi med, så svarade hon blixtsnabbt att E34 är den bästa M5:an som gjorts. Själv har jag inte kört någon M5 alls och besitter ingen åsikt. |
|
|
Ted: Har du kikat din mail? |
|
|
P3r mmm ja det har jag gjort .. bilen är inte till salu längre . har handlat organisk lamell och 19" M5 E60 fälgar . så nu blir det nog att behålla bilen minst ett år till. |
|
| Okok... du kunde ju iofs ha svarat på mailet så jag visste! Visa gärna bild när du fått på 19" | |
| ted81 ... vita m5:or växer inte på träd precis så jag tror att din bil kommer få ett högre värde om något år | |
|
p3r . förlåt .. har haft några stressiga veckor och glömt bort alla mail som inte har varit jobb relaterat ... hoppas du tar min ursäkt och hittar någon annan fin M5 touring. |
|
|
fy f-n nu har världens veligaste person bestämt sig ...... Nu ska jag sälja bilen . har velat fram o tillbax ,sälja behålla osv. men nu säljer jag bilen .....har ingen tid för bilen längre å det känns skit å låta den stå bara. |
|
|
S38B38: Vad har du för mail? tänkte höra om ett par saker med dig! Mvh Per Mvh Per |
|
|
ted81: har du sålt bilen till norrbotten? jag såg en m5:a touring vit i luleå idag som var i mycket fint skick jag har aldrig sett den tidigare bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
| helgonet . ja den går i luleå nu ...... bra att den e långt bort när man saknar den som mest. | |
|
ted81: går/gick den rent eller när du sålde den? vi rejsade 3gånger i fart mot varann och trodde det var en 315hk bara eftersom jag körde ifrån varje gång men blev förvånad då det visade sig vara en 3.8liters. väger den mycket mer än sedanen? blev glad iallafall då man fick plocka en m5:a för första gången med gammeldieseln bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
det balla med en m5 e34 touring är just att det ser ut som vilken 518 som helst tills man ska busköra den. bättre pengar på banken än i tanken: Bmw dieselpower |
|
|
helgonet.. ja den gick mycket bra när jag hadde den ... nu har jag inte "rejsat" så mycket men jag blev ju frånkörd av polarn å han åker s70 !!!!! iof mappad till 550hk ... men nog ska den gå bra tror jag , förarn kanske inte kan bilen eller nått , jag har faktiskt ingen aning . men jag körde ifrån en annan 3,8 iaf .. men som sagt det hänger ju på förarkunskaper oxå . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.