|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| M3 GTR, utan tvekan :) | |
|
BMW utan att tveka, skulle väl under hot kunna tänka mig en Porsche 911 Gt3, farsans 911 är rätt kul... Keep Your Distance! |
|
|
BMW 645 Ci,, No doubt, Men jag måste ju ge Audi TT en eloge, det har länge varit min favvo bil och om jag inte hade varit 2 meter lång så hade jag kört en sån i 3 år annars. Men min Peugeot 307 var en riktigt het kandidat. Helt klart bäst för pengarna.. |
|
|
M3 CSL skulle det bli. Tror jag Men det är verkligen SVÅRT att välja, alla bilar har ju liksom lite olika användningsområde. En Lambo Gallardo är ju tuff som få, men hu för att köra på vintern och inte är den praktiskt med två barn heller. CSL:n blir bra. Nån som har en till övers??? :-) Niklas Fransosen |
|
|
mitsubishi evo8 fq400 A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
av dom jag har kört så audi s4 (c4 karossen) men drömmen är en mclaren f1 pimpim produktions |
|
nxv |
Dodge Charger HELT KLART! Med 440CUI, 4petad manuell låda eller semiautomat med hurstspak. Dana 60 bakaxel och ett par 345:or på 12"fälgar bak.. aargh.. Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
nxv |
1968-1969, spelar ingen större roll. eller kanske en med hemi :) Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
|
hehe..lite off topic men tänkte bara säga att jag läste i wheels nyaste nummer om en charger..eller var det en cuda (minns inte riktigt) men iaf en hemi såklart med alla ALLA detaljer och märken helt nyskick orginal. han hade blivit bjuden 5 miljoner dollar för den.... tänka sig =) DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Om inte pengar spelade någon roll: Ferrari F40 Överkomlig favoritbil: 993 C2 Mvh, /Wille |
|
|
Kan aldrig bestämma mig men: Hartge H35-24, en sådan sedan är jag nöjd för resten av livet. M5 e28 eller 3.0 CSL i Alpina utförande duger också... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
| Jag skulle kunna tänka mig en sådan här Länk | |
| Vilket märke det är behöver jag inte ens fundera på, det är ju Ferrari såklart, dom känslorna en sådan bil framkallar så fort jag kommer nära en har inget annat märke kommit i närheten av! Vilken modell det skulle bli vet jag däremot inte... :) | |
|
Länk en sådan utan någonsom helst tvekan... i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
|
Mercedes-Benz 300SEL 6,3 (1968-72) BMW E9 3.0 CSi (1971-76) Porsche 911 Carrera RS 2,7 Coupe "Ducktail" (1972-74) Länk "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
| Det får nog bli en M6:a... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.