|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hallå! Som rubriken lyder undrar jag vad ni här på autopower har för absoluta favoritbil. Är det en BMW eller något helt annat =)? Berätta DTM system och rak 6a ;) | |
|
Två nästan-BMW: Rolls Royce Phantom och Alpina B7 E65 Det finns många fina bilar i världen men om jag bara fick välja en så hade det nog blivit någon av ovanstående. Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Förstahandsval: Aston Martin DB9 Annars är den där Bugatti Veyron lite imponerande iaf fartmässigt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
E38 B12 och Lamborghini Countach... sen är gamla Aston Martin V8 Vantage underbar den också... MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
samke |
En fullutrustad mercedes s500 w140! denna bil har vi "dödliga" faktist råd att äga till skillnad från Rolls Royse, Lamborghini med flera. |
|
Min egen. Självklart. Annars skulle jag ju ha en annan :) Wilhelm Svenselius |
|
|
Jag älskar verkligen M6, men frågan är om den klarar sig som favoritbil alla kategorier. Tycker den svenska stoltheten koenigsegg är brutal. |
|
|
Carrera GT Mvh Jojje |
|
| Av de jag kört - 997 Carrera S. Annars är det svårt att säga, hur många får man välja? ;) | |
|
Hemi Cuda 1970 Länk Mvh Danne |
|
|
Porsche 959 är en gammal favorit. Vore rätt coolt att ha en fungerande Aston Martin Lagonda också, men hur stor är chansen för det? :-) /Micke |
|
| M3 e46 och Alpina B7 e65 är dom enda jag kan komma på för tillfället. | |
|
Jag fick frågan av en arbetskompis, för ett par veckor sedan, vilken bil skulle du välja om du bara fick en, för resten av livet, mitt svar; i Sverige en Audi S8 6vxl facelift-02 i troligtvis Misanorött, får jag däremot välja boendeplats, blir det en 03:as Estorilblå M5 E39 i södra Californien. Bästa/roligast bil jag kört BMW 540iT/6 E34 med Nürburgringchassi, BMW 645CiA Cabrio, Audi S4 B6 Avant, BMW 330i/6 E90, Lexus GS430-05 har inte en chans mot den;) Mvh Stephan |
|
| Ferrari, Lambo, McLaren, M5, M3 CSL, Mini.... ;) | |
| musse BOSS 302 1970 Competition Orange | |
|
Morrn.. Ferrari F40 !! Det är nog den brutalaste bilen som tillverkats.. Den här skulle jag nog ha som vinterbil i så fall.. Länk Tala om "Pimp my Ride" ;-) Men den vore faktiskt inte helt fel.. Mvh Jimmy |
|
|
Fasen vad svårt det är :) Men jag hade gärna haft en Porsche 930 och en M5 E34. En 3.0 CSI som glassätarbil... /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
V12 LeMans |
Ja, inget lätt val , finns många trevliga "nöjesbilar" på marknaden . Såg en Alpina B5 live i lördags , men den blir det inte även om den är en fantastisk bil . Mitt val : specialbeställd Lamborghini Murciélago e-gear , lättad till max och med racingstolar och signerad av Valentino Balboni , ;-) |
|
Bilarna står inte i någon särskild ordning. Äldre: Hemi Cuda '70 Chevy Belair Sport Coupe '57 Chevy Impala Sport Coupe '65 Nyare: Audi RS6 Bmw 740 E38 Jaguar XJR Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Om jag skulle bruka bilen året om och betala driftskostnaderna själv är svaret givet för mig. 996 Turbo S. |
|
|
Av de bilar jag kört är det lätt, M3 E30. Av de bilar som finns är det svårare, Aston Martin har ett gäng härliga kärror. Ariel Atom är också en kul skapelse. Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.