|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Tjena! är ute efter en fin bil till min älskade att komma till balen med =) hon drömmer juh om att komma i en lamborghini men d bli no svårt.nån som vet nån i närheten av härnösand som man kan hyra in sig hos med en fin bil:P vad hade ni annars vela åkt för bilar till balen i 3an? | |
sise |
en fet bmw 760i ac finns inte mkt fetare bil =) |
| För vissa ändamål gäller inte BMW...man kommer i Caddilac *S* Länk | |
|
Det är viktigt att ni anländer i en bil med stil, medvetande och pondus. Det absolut coolaste hade jag tyckt var att anlända i en Rolls Royce, helst Phantom. En smakfull BMW 7-serie går också utmärkt. Årsmodell spelar mindre roll, bara den är i bra originalskick. Lamborghini är iofs en uppseendeväckande bil, men inte ultimat för att åka till en fin bal i, tycker jag. Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
| En Maybach såklart. | |
|
Bara ni stjäl showen ;) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Tänk bara på att man inte kan hyra bil hur som helst. Bil med förare ska ha yrkestrafiktillstånd, få som har det. Läste nyligen om detta, efter att seriösa limo-firmor tryckt på har polisen viss koll på detta. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Volvo 240 med flames, tonade, rutor, tærningar i backspegeln, sportsystem o en fet stereo med værstingbaslåda som poppar før fullt :) Humorn på topp mitt i natten, hehe...:) Nej, men allvarligt så vore kanske en p1800 inte helt fel nær man ændå ær inne på Volvo... Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
nxv |
En fin jaguar XJ6, en silverado x71 ext offroad, eller kanske en cadillac från 1958 Limo, eller en vanlig cadillac från 1958,1965, 1966 eller kanske en 92:a. Kanske en Oldsmobile super 88 från 1958? Eller tar man E30:in! Det är äckligt när man har mycket att välja på av svärfar.. Bilen på G: Länk |
|
Hangaround: Menar du att man inte får skjutsa någon om man har hyrt en bil? |
|
| Det uppskattades ganska stort häromåret när jag körde damen och hennes kompisar till balen med en mycket vackert fixad M3 E46. Svart bil med mörktonade rutor, lätt mullrande, 19" kanondjupa fälgar, ja, allt man kan tänka sig utan att vara för mycket. Ägaren till bilen finns här på forumet och kan ju beskriva närmare om han vill. :) | |
|
Drutten: nej du får INTE ta betalt om DU kör nån i DIN bil för då är det "svart taxi" det är frågan om... och då krävs massor med byråkrati samt såklart F-skatt Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Haha, du måste skoja Gasar-Magnus. Visserligen är det du säger helt säkert rätt, men hur många har inte kört nån kompis nånstans mot ersättning? Det har dem flesta säkert gjort, det är ju löjligt, betala skatt och massa byråkrati för att man ska hjälpa nån kompis/bekant för han behöver skjuts nånstans.. |
|
|
Drutten> Du får skjutsa hur många du vill i hyrbil, men du får inte hyra ut dig och bilen. Du får inte ens hyra ut bilen hur som helst :) MD> Så är det, det finns ju faktiskt endel limofirmor som är specialicerade på att skjutsa folk vid tillfällen när inte taxi duger, inte helt säkert på att dom är helt förtjusta i att sitta där med svindyra bilar och se på när folk kör svarttaxi med entusiastbilar vid högtidliga tillfällen. Dessutom entusiastbilar med försäkringsvillkor som helt säkert inte täcker upp yrkestrafik. Hårklyveri kanske, men jag ser viss skillnad i åt att slänga till en polare några kronor för soppan och att betala någon mer eller mindre okänd privatperson för att köra dig. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| En svart M3 Cab! Annars så kan jag ställa upp med min (för åren) fina Saab 900i, kan gå lös på den med polermaskinen också! Kan göra det gratis så slipper limo-firmorna gnälla. =) | |
|
En Z8 hade väl vart fräckt... |
|
|
En E30 325 duger ju till så mycket så varför inte en bal? hehe Njae DET är ett område den suger hårt på! Jävligt trasligt med att kliva ut genom bakdörren med en balklänning kan en tänka. För att inte tala om 2d! Men jag har faktiskt skjutsat till bal flera ggr i en 911:a. Funkar faktiskt! |
|
|
Själv fick jag åka nercabbad M3 E46 med Individuallack :) Bilen: Länk |
|
|
a_wingard73: Lite jobbigt att få en 3 pers i en 2-sitsig kärra... Men tanken var god... - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Jag hade satsat på denna kärran: Länk Kolla inuti: Länk - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
När man skall till balen så är väl lyx viktigare än sport. Så varför inte en fin Jagga eller nån Rolls? // M.v.h. Spajjjs |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.