|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Chrome, Mig veterligen så är alla ASC/DSC/DTC-system som BMW stoppat i sina bilar alltid helt urkopplingsbara - för att inte förstöra valfriheten för föraren. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Hej Kalle tack för ditt svar!! Jag har troligtvis kommit fram till vad som borde ha varit min fråga egentligen!! Jag kommer från en dinousaurie värld : ), har kört bilar utan några som helst elektroniska hjälp medel det senaste, har då skapat en härlig vana/ovana att bromsa in framhjulen och låta bakhjulen spinna fritt!!! : ) Uppenbarligen så verkar det finnas ngn j***la sensor känner av att bromsen är aktiverad, villket medför att min lek stoppas på ett moget/vuxet sett! : ( Tyvärr så är kontentan av det hela att jag styr inte min bil, utan den avgör vad jag får och vad jag inte får göra. : ( // Bo ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
|
är det inte så att du ska hålla knappen i 5 s Min BMW 116i Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.

