AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.638

Söker info om en viss M5 -99 (HHW410)

Sida 2 av 2
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Eller få den m-testad så du inte några överraskningar kanske?
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
Så är det i livet, ett givande och tagande...

Ska allt vara perfekt är där säkerligen ett annat pris.
Folk är ju inte dumma, speciellt inte bilhandlare;-)

Nicke
Visa användare
528
Bimmer Seb
Alfa 156 2.0 TS
E91 320dT -10
E87 120i -05
911 Coupe -02
Rolex, se till att få garanti om du nu köper en bil från handlare, om de inte går med på garanti så hade jag valt en annan bil, då kan man ju lika gärna handla privat.

Mvh
Sibbe
Länk Länk
Handlaren släppte bilen för 190.000kr UTAN garanti....
Blev ingen affär på denna kärran alltså...

Dock inhandlades istället Ingolstadts motsvarighet, dock med 60hk mindre men 4x4, automat, skåp och två årsmodeller nyare....
Gjorde han bort sig?? Vem vet?? Han fick iaf garanti...

- UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE -
...det tolkar jag som en ...RS4...? Kan man köpa en 01:a för 190'!??!

/ Mvh Joakim

Länk
Evol-79
Jag tolkar det som en S6 Avant med 340hk. (RS4 har 380hk vilket är 20 mindre än M5 E39)
Aha...

/ Mvh Joakim

Länk
ufo:
Vem sade att den kostade 190'?
Evol-79:
Yes du har rätt...

Kul med en S6a, två bekanta har en varsin. Jag tycker personligen att dom känns snäppet mer påkostade än M5an interiört och snäppet modernare exteriört. Däremot är prestandan eller kördynamiken inte i närheten av M5 e39 med det är fina landsvägsslukare.

Flåklypa
Men det är fina landsvägsslukare ska det stå. Dessutom kan man med fördel använda dom året runt.

Flåklypa
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Flåklypa: håller helt med om S6:an. Invändigt är finishen extremt hög. Och det är helt klart en milslukare. Som körmaskin är M5:an dock överlägsen. Inte roligt när det svänger i S6:an.
Flåklypa:
S6:an verkar va en kul bil enligt polaren som köpte den, speciellt nu när han tog bort en ljuddämpare i mitten av systemet och den får andas mer fritt... Men han gnäller lite över hur törstig den är, men kanske inte så konstigt.... finns ju knappt en enda kombi som: 1) har större cyl.volym 2) fler cylindrar 3) väger mer 4) har drivning på fler hjul, dessutom allt detta toppat med aut.låda...
Han är helt enkelt "en av dem som gör att den lokala macken går runt"!!

jo
30
johanna25
BMW E39 M5 V8 -00
jag hade inte köpt den bilen .Jag vet att ´det finns bilar i den prisklassen som säkert är båttre en den där bilen ..Varför köper du inte en m5 från Tyskland ,Hämta en själv i stället som jag gjordet .En super fin 00 . flera tusen kr billigare en den du vill köpa .1 ägare och BMW Leasing bil .Full service bok och super fin bil ,100% topp skick
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.