|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har inte sett den här kombinationen förr...Men det ser hyffsat ut. Lite fel ET men det blir bra snygg i alla fall :) Länk Min bil: Länk | |
| jag tyckte inte det klädde bilen alls, men smaken är ju som baken! :) | |
|
Väldigt snyggt BORTSETT från att det breddar för mycket utåt. Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Bilen bakom är snyggare. //Player |
|
|
Ser hemskt ut. Väljer precis som Player bilen bakom:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag tycker det är snyggt...kanske för att det är så ovanligt :) Mvh Min bil: Länk |
|
|
Ser rätt fett ut fast jag håller med om att dom breddar för mycket utåt, lite för mycket "tyskstuk" för att vara helt 100. Mvh / Malte |
|
| Bilen bakom har BBS Lemans 19". | |
|
Jag såg en bild på en svart E39 med M6 hjul. Det var klockrent!! Tror länken finns under 5-serien på forumet. |
|
|
Länk Visst är den snygg?!? |
|
|
ja tycket alla va snygga gillar när det sticker ut litte ser mycket kraftigare ut då Toni |
|
| Jag tycker också att den var snygg,bortsett att det breddar för mycket utåt.Gillar de där m6 fälgar rätt mycket | |
|
Dum fråga kanske men hur vet man om de är möjligt att sätta en fälg på en 3-serie även om fälgen är tänkt för t.ex 5-serien? tittade på den här länken: Länk I fälgkatalogen för bmw står X5 som enda modell men vill ha dem på min 3-serie e46... |
|
|
M6 fälgarna är förbannat snygga. Hoppas dom kommer i 17-18" med rätt ET sen. ___ E36 325i "CSL" |
|
|
M6-replika finns nu till de flesta BMW Länk |
|
|
Någon av m6 replika fälgarna som hade passat på en E46 sedan årsm.2000 med M-sport 1 paket? Funkar ju inte klicka på "Will these wheels fit my car? CLICK HERE to find out" Är det rätt ET osv? Och dem verkar inte finnas i 19"? |
|
| Snakey: Sant, det var lite knepigt. Bara 20" och 18" | |
|
Jag mailade och frågade om fälgen inte fanns i 19" . Fick följande svar: "We will have the 19x8.5 and 19x9.5 size of this wheel available in approximately 2 months" |
|
| Någon som har fler bilder på hur dessa ser ut på en e46 sedan? eller e46 överhuvudtaget. | |
|
Länk Är det 19" ellerr 18"? |
|
| Jag gissar på 19" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.