|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har en bild på kommande M3, finns det nån som jag kan maila så vi kan få upp den här? MVH Gustav | |
|
maila till g_grek@hotmail.com skulle gärna vilja se den tack MK1 |
|
|
Länk Jens |
|
|
Får se om det fungerar. Jag tycker fälgarna ser lite PSade ut, annars kan det kanske vara en riktig bild? Ser ruggig ut... [URL=Länk |
|
|
Provar igen <a href="Länk src="Länk border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us" /></a> |
|
|
grymt snygg men fälgarna nja men tack ändå MK1 |
|
|
Den ser manlig ut! Kan inte vara långt kvar till den slugiltiga produkten nu... Keep Your Distance! |
|
|
föresten ja har sett en snyggare på google gå in på bilder o skriv bmw m3 o kolla in den röda MK1 |
|
|
Så arg den sur ut, fyfan va grym! Mvh Dragolito |
|
| Osssh devon vad grym bilen ser ut. | |
| Det där är en apgammal bild som dök upp nån gång i våras. Photoshoppad till tusen, dessutom. | |
|
Som Anders säger, det är en apgammal bild som är PS:ad. Flåklypa |
|
| Synd isåfall för det är den snyggaste BMW jag sett nånsin. | |
| instämmer med föregående talare. | |
|
Här är original bilden Länk _______ //Niklas |
|
|
Ähh blev ju fel länk (var är edit funtionen nu igen) Här är den rätta Länk _______ //Niklas |
|
|
Ser fram emot M-paket II till E90, existerande ser rätt mesig ut i jämförelse. Frontspoilern är nog den rätta den har jag sett på flera olika bilder. Keep Your Distance! |
|
|
Koni, Det är länkar till två bilder, vilken är den nya M3:an? |
|
| v70AWD - Ingen av dom. :) | |
|
Jag hoppas verkligen inte att bilen kommer att se ut som den gör på den PhotoShopade bilden. Då kan man lika gärna klistra på en stor pokkemongubbe på motorhuven oxå. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| bilden som länkas till först var riktigt övergrym! helt otrolig köttig! är det nagan som vet när den nya m3.an kommer? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.