|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om du ska välja telefon, så väjl bluetooth lösningen! Helt klockren att ha sin telefon i fickan, eller i ejectboxen och sen kommer allt upp i Idrive'n! Inga fula sladdar nånstans! Logic 7 är GRYMMT! och komfortstolarna är härliga också.. Det tar alldrig slut, det är alltid ngt man vill ha också.. Tycker dock du bör kryssa i rutan för ett sportratt - mycket skönare att köra med än vanliga - och snyggare :-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
ÄR ju alltid något extra man vill ha så listan kan bli lång..liksom prislappen hög. Har nog defenitivt låst specen som den ser ut med tillägget för M-sportratt och värme i baksätet. Komfortstolarna har jag funderat på fram och tillbaka då jag gillade dom i min E38:a. Efter mycket funderande och testande har jag dock bestämt mig at behålla sportstolarna då de passar mina underben bättre. I kombination med svankstödet ger det mig bäst komfort verkar det som. Gillar visseligen att kunna vinkla övre delan av ryggstödet men lårstödet i sportstolarna gillas mer. Logic 7 är kanon,,men det enklare HiFi systemet får dyga. Vad det gäller telefon i någon form installerat har jag valt bort det. Har haft det i alla andra bilar inlusive X5:an där jag har bluetooth men är inte speciellt imponerad. Ljudupptagningen i de fasta mikrofonerna är helt enkelt för dålig enligt min åsikt. Kan möjligen blivit bättre sedan 03 men jag chansar inte. Sedan är det så att jag är "telefonmissbrukare" byter modell ofta samt pratat hela tiden när jag sitter i bilen då det är där jag hinner med samtalen i lung och ro. Detta medför att jag sällan hinner/vill koppla över från mitt bärbara headset med bluetooth samt att mina medpassagerae oavsett om det är kollegor eller familj anser att det är trist att aldrig kunna lyssna på musik. |
|
|
Hjärtklappning och hysteri har belägrat kropp och själ. Bilen har landat och det är dags att bestämma leveransdag. Trodde jag börjat bli vuxen men ack vad jag bedrog mig, jag är fortfarande lika stort barn som vanligt när det vankas nya leksaker. Undrar om jag orkar sitta kvar på jobbet tills i eftermiddag eller om jag rusar iväg till handlaren på studs för att få en skymt av härligheten. Dessutom skiner solen ikapp med mitt lyckliga leende......kanondag :-) |
|
|
De var värst! 1 månad innan de var tänkt är ju inte fyskam. Ta med kameran om du skall ner o dregla över härligheten är du snäll. Solen skiner över skåneland, men de är inte särskilt rent på vägarna.... En riktigt pryltokig pågadrull blir aldrig vuxen, de vet du väl ? :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Hehe det är bara leksakerna som blir dyrare vet du väl :). Kul med ny bil och ge oss lite bilder som wendtan sa! | |
|
Idag såg jag leksaken för första gången tyvärr dock utan kamera i handen. Och det gjorde iofs inget eftersom transportskydd mm fortfarande är kvar. Kan dock konstatera att jag verkligen gillar olivinmetallic då den har fin lyster i solen och det kastanjebruna lädret gjorde sig precis lika bra som jag hoppades om inte bättre. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.