AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
5.871

Inspektion 1

Sida 2 av 2
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Jag vet inte, blev nockad av airbaggen men påföljande minnesförlust, jättebula i bakhuvudet.. :-( Såg aldrig bilen i skadat skick.

/Caspar
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

David80>>>Jag skulle iaf inte köpa en bil som dokumenterat är krockad,något tveksam service bl.a.

Finns massor(nåja) Z3.or på marknaden som i detta fall skulle kännas bättre att köpa...Anser jag.

Mvh Janne.
Da
50
David80
Z3 -96 1.8
Jamen gör det verkligen det?

Tycker det är klent med 1.8 or / 1.9 or nu, speciellt om man vill ha dom i hyfsat yttre skick och sådana som inte gått så långt. Ska man ha en svensk såld blir det ännu värre att hitta en hygglig.

Fast jag förstår va du menar.

Servicen är som sagt något tveksam men inte såå illa tycker jag, sen var den inte särskilt farligt krockad, men kostade ju en del att fixa eftersom det var på BMW och gör man det på försäkring vill man juh att allt åtgärdas.

Men men, kanske är det jag som gått utan Z3a för länge och är ruggigt sugen som gör att jag inte "ser riktigt klart" ?

Mvh // David

Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Kolla på t.ex "blocket", så ser du att det finns "en del" att välja på.

Mvh Janne.
Da
50
David80
Z3 -96 1.8
Jo jag har kollat blocket och andra siter, men tycker inte utbudet e så stort, iaf inte om man som student har 120 000 att lägga på bil och vill ha en speciell färg osv.

Mvh // David
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Ok,just exakt den färg man vill ha är nog inte helt lätt att få tag på då :)

Men kanske en liten "semestertripp" till Tyskland vore en idé?
Där finns säkert den kombination du vill ha på bl.a. lack,motor,skick+även prislappen..mm.mm.

Kollat på Mobile.de?

Mvh Janne.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.