|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej. Det här är mitt första inlägg här på forumet, hoppas att jag får svar. Jag undrar om det finns vita E46:or och om det är någon som kan länka bilder på någon el några bilar. Sony | |
| Länk | |
V12 LeMans |
Länk finns fler på deras sida |
|
Tack för svaren.Det var trevligt att se dem. Trots att jag bor i gbg har jag alldrig sett en vit e 46:a. Det är väll inte många som rullar här i GBG. Kan tänka mig hur en cupe skulle se ut,på grund av färganpassade lister. Sony |
|
|
Min favorit utan tvekan: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Här är en annan Bmw som klär enormt bra i vitt: Länk Lädret är ju bara så enormt läckert i denna bilen. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Den vita M3 CSL var riktig fräck | |
|
Det är ingen riktigt CSL. Den gjordes bara i grått o svart. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Den såg dyyr ut wendtan!.. | |
|
Stämmer det till 100% att CSL inte finns i vit ? Kan nästan svära på att jag sett minst 3 vita i Miami. Även vita M3 cab´s m.m. Oavset vilken bil du väljer så finns dom vita i Usa av någon konstig anledning. jag såg även en vit 3-serie touring i sthlm med m-paket för ett par veckor sedan vid solna centrum. Väldigt syggt är det iallafall. /Per |
|
|
Det stämmer. Det är dock väldigt inne i Usa att sätta CSL bakluckor smat frontspoilers på alla möjliga E46:or Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
M3 CSL, såldes aldrig i USA, det gör säker att ännu fler, bygger om vanliga E46:or till CSL-look, Alpinvit M3 Cabrio finns i Stockholm, en faclift-03, enda i Sverige? Mvh Stephan |
|
| Såg en vit e46 Touring idag i Helsingborg. Hade även 19" BBS. Snygg var den. | |
|
Här finns en till salu faktiskt, i gbg området: Länk / Micke |
|
|
Jag har en bild på min gamla vita 320 -01 om du vill ha. Tydligen kan man inte länka upp den på autopower på ett tag. |
|
|
Sony: Gå in på BMW i Mölndal, där står en helt ny vit E46 Coupé. Väldigt fina när dom är rena, mindre fina i vinterslasket. |
|
| Tack Grandy, det var länge sen jag var på BMW i Möndal.Ska gå dit nu i helgen. | |
| en vit BMW i sverige? nej tack. | |
| den vita csl kopian är en av dem snyggaste bmw:n jag nånsin sett...det skulle passa ännu bättre med rött skinn | |
| Den där vita M5:an som wendtan länkade till var nog det absolut läckraste jag någonsin sett i bilväg, alla kategorier! | |
| Finns en vit e46 sedan här i stan,, tycker dom e så grymt snygga i vitt.. Skulle vilja lacka om min topazblåa coupe till vit..:p | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.