|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
554 hk är ju inte dåligt men ur en 5l-motor med kompressor tycker jag det låter lite lite. Men om kostnaden är rätt så är det kostandseffektivt. Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
|
Som sagt, vill man ta ut 650 hp istället så är det inga tekniska problem, "steg II" brukar det kallas :-) |
|
blitz |
540is när kan man köpa den kittet hur går det med tratten :)) |
|
Låter intressant :) Snart är det dags för bilder & video hoppas jag. M5 E60 vs M5 E39 kompressor ? :) |
|
|
Tratten ligger hemma, ring mig !, |
|
|
540is: Jaha då måste jag bygga om lite till då... Du kan ju inte ha mer än mig :-) Ska ta tag i det när jag slutar jobba. Ha det "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
540is eller ngn annan. Hur gick det efter sista handen grejen..? Försöker väcka lite liv i tråden igen..=) Har snöat in på det här med kompressor, hittar inga värden eller priser. ngn. som kan hjälpa? Har någon här på forumet kompressorkonverterat sin M5.a mvh |
|
|
Länk |
|
|
Härligt!!! Men saknar fortfarande prisuppgifter... ngn? |
|
|
Du kan väl kontakta Alutech och höra med dem? Sen kan du ju skriva ett circa pris för oss andra nyfikna :) |
|
| okej, ringer dom imorgon. | |
|
låter interesant grym bil. Interessant med en trimmning med kompressor som inte har "skenat" iväg när det gäller hk. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.