|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har funderingar på att montera in mitt andra Amega 6,5" kit i min E34. Skulle vilja bygga om dörrsidorna så att båda kitten sitter i dörrarna. Finns det någon här som har gjort detta i en E34 och har någon bild på hur det ser ut? Mycket intressant. DANNE Min bil: Länk | |
kennie_535 |
hej jag hade tänkt bugga i mina två 6.5 kitt i dörrarna på min E34 och sätta diskanterna i A-stolparna men jag vet inte om jag ska lacka dörrsidorna lr klä dom med konstläder om ja använder konstläder känns det som fuskt då resten av bilen är skinn och om ja lackar så vilken färg ska jag ha min bil är diamantsvart och ja har helsvart skinninredning från M5 |
|
Om du menar vinyl, så är din bil redan full av det //Simon |
|
kennie_535 |
du har inte sätt min bil visst finns de vinyl men inte mycke har dörrsidor helt i skinn och stolar men inte mittkonsol och handskfack och instrumentbräda |
kennie_535 |
men dom ska bytas ut om ja inte lackar dom |
|
Alltså är det inte bara skininlägg mitt på dörrsidorna? Eller är allt skinn? Även översidan av sidan? Trodde inte de fanns med så mkt skinn, inte original iaf om det nu är de //Simon |
|
kennie_535 |
vem har sakt att de e original de kommer från M5 |
|
Haha, så de är inte original i M5an då?? Menade alltså bmw original, har du nå bilder? //Simon |
|
kennie_535 |
nej inga bilder blir efter jag gjort klart bilen men de e M5 original och de e skinn i allt i dörrarna alltså |
Robsarve |
Amega hade ju den konfigurationen i sin demobil för några år sen, så det borde ju finnas. |
|
Skulle det inte diskuters ljud här? Ni pratar ju bara om skinn. Det finns skinn att köpa på rulle så oroa er inte för det! Fick precis plats med 6"X 9" i originalhålen fram i min gamla 525 från -89...men det kanske inte passar herrn? Jag kan inget om ljud direkt... Anlitade även en snubbe som satte in 6"X 9" i dörrarna på min 635:a. Passar fan precis från att komma i vägen från sätet och elhissar =) |
|
|
Robsarve Amegas demobil har jag kikat på, men det var en E39, inte E34. Numera har Micke en Audi S8 med samma kit i. DANNE Min bil: Länk |
|
kennie_535 |
nej men vi får se efter vintern om jag satt i 2 6.5 i dörrarna de e lite trångt osv |
|
Här har ni några bilder, är kanske "bara" 5.25 på vissa, men ändå Länk Länk Länk Länk //Simon |
|
|
Klockrent! Kul att se. De där korten har jag efterlyst i flera år :) See Ya! Alex |
|
teamchameleont |
det går åt mycket plast, men det är bäst att göra det själv, eller lämna det till nån... kan göra det för dig om du vill.. |
| Och vilket företag representerar du? | |
teamchameleont |
inget särskilt.... en hobbymeckare, som tävlar i billjud... |
|
Team chameleont- Låter intressant. Hur mycket skulle du vilja ha för att fixa med mina dörrsidor? Har du gjort någonting man kan kika på tidigare? Vart finns du? DANNE Min bil: Länk |
|
teamchameleont |
jag tar inget särskilt, kul o skruva.. o skaffa sig nya kontaker... du kan säkert hjälpa mig med nåt kul du me... om du bor där bilen står reggad så är det en liten bit.. men det gör inget.... |
|
Vart håller du hus? DANNE Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.