AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
3.702

Kvinnor kör bättre än män.

Sida 3 av 3
Visa användare
576
ErikBerg
2002tii -75
1802 -73
Den optimala bilföraren/bilisten/trafikanten har manlig körskicklighet och kvinnligt omdöme. Såna finns det tyvärr alldeles för få av.
Visa användare
183
lier
320ia -94
Hahaha Att det alltid ska jämföras. Själv e jag inte världsbäst på att köra. Men peppar peppar så har jag aldrig krockat. Kanat av vägen en gång men inga skador på varken mig eller bil.
Däremot så sitter gubben och klagar på att jag kör för fort tar fel väg eller kör för långsamt.
Jamen hur kör han då???
Nästan lika dant. Och då brukar jag påpeka när han kör bara för att han ska få höra hur dumt det låter.
Visst finns det tjejer som inte kan köra bil, och som man kan undra vart dom fått sitt körkort ifrån. Men det finns gått om dom även av det manliga släktet.
Sen var det nån som skrev att tjejer kör så lite bil därför anses dom vara sämre bilförare. Vilket skämt. Jag tror att dennes tjej får aldrig köra för han e för åkrädd. Däremot så har gubben min kvaddat två av mina bilar dock var inte den ena gången hans fel. Den andra kan juh disskuteras.
1. Män är bättre på att rent tekniskt framföra ett fordon. Titta bara på hur många kvinnor som finns inom motorsporten. (självklart finns det undantag)

2. Kvinnor kör mindre i trafiken (men procentuellt så är de inte mindre inblandade i olyckor)

Alltså, män är bättre på bilkörning.
Visa användare
183
lier
320ia -94
Jamen det e juh tur att ni män e bra på nått då!!!
Visst är det :D

/Olof

Überlegenheit aus Bayern
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.