|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har fått min frilanssida inlagd nu. Kommer att uppdateras med tiden. Tack till Janne som har hjälpt mig!!! Här är länken: Länk //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) | |
|
Schnitzer; Hur långt har nya pärlan rullat? |
|
|
Har precis slagit över till 13.300 mil. //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
Hur blir det med fronten då?? Har du bestämt dig hur du ska göra? Min Bil - Länk |
|
|
Ser framförallt fram emot bilder på den ovanliga inredningen! Det måste vara den enda bilen i världen med sådan interiör! Mvh, Kalle Racebilen: Länk |
|
|
e34briliant: Den ska konverteras till original, men det är inte klart när jag ska göra det. Finns viktigare saker som service, etc. som går före. Vill ju kunna köra med den lite innan fronten ska bytas. Sedan vill jag i alla fall ha nya strålkastare, frontplåten och skärmar. Strålkastarfästerna spelar inte så stor roll om de är begagnade. Reg.bes, skrotningsavgiften mm drar iväg ganska så rejält också. Kalle Hansen: Borde vara den enda (M5) och skulle det inte vara den ända så finns det nog max en till. Jag vet ingen annan i alla fall. Man sitter verkligen fast! //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
Schnitzer: OK det blir intressant o se hur d går med bilen! När får man se bilder på inredningen? Min Bil - Länk |
|
|
e34briliant: Kanske lägger ut lite bilder på inredningen när jag har grejat lite med den i garaget. Har lite saker att göra innan jag tar lite kort. Ska bl.a. byta hjullagret, etc. //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
| Trevlig bil! Vem byggde om fronten? | |
|
Bavarian Brat: Gemballa (Porsche tuner) Micke K. Länk |
|
|
Precis Gemballa som har sitt säte i Leonberg, Baden Würtemberg gjorde frontombygget strax efter att bilen lämnade fabriken. //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
Gemballa gjorde även några galna (tidstypiska) Mercede-s och BMW-vagnar under 80-talet. Orgier i gälar, breddning och vingar :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Tur att man slapp sånt :) //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
Nu ligger det ute en liten resumé från resan med några bilder i dagboken. //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
Bilderna 11 - 24 fungerar inte :-( ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Intressant läsning. | |
|
Nu ska alla bilderna fungera. Hade skrivit lite fel, men har ändrat det nu. //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
Härligt Schnitzer! Om jag också orkade göra en så detaljerad beskrivning av "vardagen". Tack för det! Länk |
|
|
bayerischemotor: Ja, det blir lite text med tiden :) //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
Alltid roligt att läsa sådana reportage och om äventyr andra är med om. Kommer det upp lite fler bilder på just din bil Schnitzer? lite mer runt om och innuti vore inte helt fel :) /// Johnny Mvh, Johnny Alpina Club Sweden Länk |
|
|
Vilken fin bil du har Jalpina! En sån kunda jag tänka mig istället för M5'an!:) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.