AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
23.881

Ska köpa Winkelhock!

Sida 8 av 10
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Kan väl bara säga Grattis då!!

Min Bil - Länk
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Grattis till bilen !!

Lägg in lite bilder på pärlan nu då !!!!! ;-)

Mvh Jimmy
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
Härligt!

Grattis!

/Fredrik

Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk
A_
639
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Ett stort grattis!
Bilder, bilder, bilder!

Visa användare
528
Bimmer Seb
Alfa 156 2.0 TS
E91 320dT -10
E87 120i -05
911 Coupe -02
Grattis till den nya bilen.

Men du kan ju inte köra en sådan rariet i detta oväder/saltslask !!! Det om något är ju helgerån. Lite bilder vore trevligt.

"Hoppas på nya bakdäck i hjulklapp"

Mvh
Sibbe
Länk Länk
Bilder är inte trevligt, det är ett krav. ;)
Ba
41
Bavarian Brat
BMW M5 -03
BMW M3 CSL -03
m. m.
Hej!

Jag förstår att ni vill se bilder men jag ber att få hänvisa till vad jag skrivit tidigare. För mig känns det något obekvämt att blotta alltför mycket av mitt privatliv på internet (en känsla jag tror jag delar med många). Men vi får se - jag kanske kan ordna några bilder så småningom!
Dr
893
DrSakke
M5 touring -93(såld)
BMW 2002 -69(såld)
530dat -99
Hej!
Gratulerar med bilen!

Dock är jag en av dom som inte förstår oviljan att lägga ut bilder på en bil på nätet. Du kan alltid dölja reg.skylten, redigera bort nummer eller ta bild från vinklar där reg nummer inte syns. Då är det "bara" en M5 bland andra.
Färg och modell vet vi ju alla så det kan inte vara ngn hemlighet.

Skulle vara jätteintressant att se bilder av en sådan raritet!!!! Detta är ju ett entusiastforum och skriver man här så är ju folk nyfikna/intresserade.

Grattis en gång till!

MVH:
Sakke
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Jag köpte nyss en Z8, en M6 och en M1:a allihop på ett bräde, men jag vill inte visa bilder inte ens utan regskyltar för det kränker mitt privatliv.
Nämnde jag att ingen av dem har gått mer än 100mil?
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Hubbe325:

Säger det samma :)

//Schnitzer

M5 -95: Länk
Jag har full förståelse om Bavarian Brat inte vill visa bilder på sina bilar, speciellt på hur fanatiska vissa faktiskt verkar om man bara läser här i tråden ;)

Respektera hans val istället för att ständigt komma med syrliga kommentarer och insinuationer. Han har inget att bevisa, det är upp till var och en om man vill tro på hans berättelser och den vagnpark han säger sig besitta.

Själv är jag skeptiker av naturen och "tror det när jag ser det" - följaktligen tror jag inte fullt på Bavarian Brat och hans story, men jag ser absolut ingen mening i att tjata på Bavarian Brat, eller att rent av vara spydig/otrevlig mot honom.

Bilder kommer nog så fort han känner för det, tills dess får vi väl leva i ovisshet ;)

Tack för mig.

Mvh,
Kalle
M5:an: Länk
Zx
632
ZxD
E46 M3 -03
Denna tråd är ett utmärkt exempel på varför jag inte besöker Autopower så ofta längre.

/Robban
Jag tycker att man ganska snabbt upptäcker om en historia är påhittad trots att man bara har ett antal inlägg på ett forum att gå på. Läs tråden en gång till och inse att det inte måste vara en bluff varje gång någon påstår sig äga några ovanligare BMW-bilar.

Mvh Johan
Mo
5
Mortcha
325i E30 -88
Ja men du.. Jag vet av en ÄKTA Winkelhock som är till salu...
En bild kan vara högst opersonlig. Ta t. ex en bild med en papperslapp där det kort och gott står "Autopower" sittandes på lämpligt ställe på dina olika bilar, så lär du tysta många kritiska röster. Regnummer etc. behöver givetvis inte synas, då blir det genast personligt.

Bara ett tips. Annars blir du - med viss rätt - lynchad.
m5
975
m5toureg
E34 M5touring '95
E9 CS-A '75
AUDI A6 Avant 2.4 Quattro
Mortcha@
WH nr. 13 på e-bay ?? är det den du menar ?? eller någon annan ??

Global E34 M5touring Registry
Mo
5
Mortcha
325i E30 -88
Nej nej M5toureg... Denna går i östersund och säljes för 60 000:- väldigt snabb affär... är i fint skick med, ingen rost, fin i motorn och inga större skavanker på inredningen...
Han heter Daniel Isaksson och är mest troligt medlem här på autopower.se

MvH//Mårten
Bj
210
Bjärrn
Bmw 320i -92
Man kan inte tvinga nån posta en bild på sin bil, bavarian brat måste ju få göra precis som han vill. Tycker han att de känns obekvämt så låt de vara. Är de så viktigt att se hans bil, bara för att han inte vill posta en bild så behöver han ju inte ljuga?

MvH Björn
Mo
5
Mortcha
325i E30 -88
Håller med dig till 110%
Vi är bara nyfikna inget annat... Måste och måste. ;) Men varför väljer Bavarian Brat att tala om att han skall köpa bilen här på nätet när integriteten står i första rummet? Lite bilder lär inte rucka på integriteten i större omfattning, inte större än den ursprungliga postningen. Sant eller inte är ovidkommande. Bara jag får se lite bilder. :) :) :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.