AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
23.875

Ska köpa Winkelhock!

Sida 10 av 10
Visa användare
84
Johanhudik
330xDA Touring -03
*ASG* Att ni bara orkar!
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Det finns bilder på andra winkelhocks om ni vill se på bilder. Varför kolla på Bavarian Brats som inte verkar finnas?
tokerik: *ASG* här också, bra skrivet, höll på att sätta kaffet i halsen när jag läste ditt inlägg bort med alla dårar/drömmare från siten !!!!!!!!!!!!!!!!
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
tokerik:
T.ex finns det en man i USA som heter George Stauffer, han sitter och trycker på mer än 20st Cobror 289 och 427, Ford GT40 mm, den mannen har bilar för långt över 100 miljoner, och han är långt ifrån ensam...

Ställer man av sina bilar kostar dom inte särskilt mycket att äga.

Vissa samlar på konst och möbler, andra på bilar.

Lite O.T: En vän till mig samlar på minnen, dom är billiga och tar lite plats men är nog så värdefulla...

/Fredrik

Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
635 csi

Jaja, men minnen kan man ju inte samla på, de är ju inget värda eftersom de inte kan värderas i pengar;-)

Nicke
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
JA ja frågan är om dom dåliga är så kul att spara på?`*:;:)))
uf
314
uffe12a
Bmw 325im-04
tror ni inte att Bavarian Brat
får sig ett rätt gott skratt varje gång han läser svar i denna tråd?:D
låter som den där snubben på z forumet som skulle bygga om en z1 till något hemskt,,,jag kan ju iofs ha fel och DÅ VILL JAG MED SE BILDER..
känns liksom att han startat denna tråd för att få sig ett gått skratt och snart kommer att avslöja allt och träda fram som hasso eller nått:D
Ni
430
Nicke_M
850 CSi
M5 E39
Ja, skriverier lyckades våran kära bavbrat med i vilket fall - huja!

All respekt dock till honom, men visst fasen undrar man ju om det stämmer!

Nicke
Klart att man måste vara lite källkritisk, och ja det är klart att det existerar människor som äger bilar som braten. (Ej ironi)

Jag menar detsamma gäller mig, visste ni tex att jag precis köpt nya M5 och M6 och även förbeställt M3an. Sen har jag ett tjugotal andra bilar som jag har avställda, för det är ju så jävla tillfredställande att ha ett garage med avställda bilar. (ironi)

Jag har så mycket pengar så jag vet inte vad jag ska göra av alla pengar. (ironi)

Hälsa George. Vi hörs.

Mvh / Erik Snobb (ironi)
-
219
- -BMW- -
BMW 535d -08 LCI
Skyline GTR -91
Kanske bavarian som säljer sin CSL : Länk ;)

Jonas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.