|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har precis sett nya Ghostrider 4...... Fy tusan vilken film!!!!! Den scenen som jag tänker på så är ghostrider utklädd till mc snut.(kläder & mc i snutfärger) Film teamet har bjudit in en som de kallar "en av sveriges toppförare" men han vet inte om att ghostrider är utklädd till snut. Så det blir en katt och råtta lek.... Jag tror fakiskt inte att han vet att det är ghostrider som jagar honom...åtminstonde i början av jakten.... Bilen är en Z3 M coupe. Killen som kör bilen är tveklöst en toppförare!!! Har aldrig sett någon köra som han.... Bmw`n börjar med ett grymt ställ på en på fart så man tror han ska köra av.... men han reder upp det fint. Riktigt kul att se en M-bil jagas av en sport båge med två bra förare. Se filmen! (inga moralpredikningar tack!) | |
|
Den står på årets önskelista! :-) Filmen har disk tidigare då någon här på forumet fick se körningen på påfarten live!! Kul att de tar med en bil. Polisen har dock inte några GSX-R1000 hojar på riktigt, som är märkte. De har dock andra Suzuki hojar bland civilarna (från mycket insatt källa). /Caspar Z Go-Cart 26/11 15.30 Länk |
|
|
Är det någon som vet ungefär när den är inspelad? Någon som vet om de kör E18 norrtäljevägen ner mot Bergshamraleden? Fick en flashback i huvudet av z3 m coupe och mc som kör som F-N. Vill minnas att det var 2-3 månader sedan jag såg dem där. |
|
|
Sökte själv... Visade sig att de tydligen åkte i trakterna jag skrev om. Antagligen de jag såg. Aldrig sett nån (några) som kört på det sättet ute i trafik... |
|
| richo: Tyckte inte det var hans bästa film direkt. Klart att killen i M Coupen vet att det är GR som jagar honom. | |
|
Var får man tag på dessa filmer? /Fredrik |
|
|
Såna filmer tycker jag man med gott samvete kan ladda ner från nätet. Racerbilen: Länk |
|
|
I och med att vi medtrafikanter ofrivilligt ställt upp som statister med livet som insats. (glömde jag skriva) Racerbilen: Länk |
|
|
... jag trodde Ghostriders tid var förbi, har en filmsnutt där han fick stifta bekantskap med fabror haffa. Jag brukar inte hitta någonstans att ladda ner filmer, håller inte på med fildelning, så det är väl därför. /Fredrik |
|
|
Finns att köpa på bl.a Länk Länk //Svebba - Jag är schnell ! |
|
| Går att ladda ner på Länk | |
| hur lyckas du ladda ner filmen? | |
|
M Coupé jagas: Länk /Manray/ |
|
|
Herrejösses :D Är den M coupen original motoriskt? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Manray: Man måste ha Bit torrent program... finns säker länkat på den sidan... //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Länk Titta där! |
|
|
Länk titta där om ni vill se "jakten" |
|
|
Wow.. Down boy!! DOOOOWN!!! jeee what a rulle!!! adrenalinet flödar fritt huh.. Vill sätta mig i kärran o köra!!!! fffaaaaannn för vintern! Fy faan va grymt... Den gubben kunde köra Z3:an ;) Finns det ngn data kring Coupen? kunde inte ha varit original utföranden... de var juh uppe 265 såg jag mäteren en gång och då var inte det max ens? iof har jag nästan bottnat mätaren själv på 275 km/h... men då är vmax spärren bortaget ;) //Rop the excited one! |
|
|
Nu ska jag svära i kyrkan!!! Och jag väntar mig kraftiga reaktioner... ...hur FAAAAAAN kan ni "avguda" GR alias Patrik F, en skitbuse som inte gjort ett ärligt handtag i hela sitt liv. Och som på sin "fritid" leker Gud, och tjänar en jävla massa stålar. Mitt stalltips till GR, sikta in dig på en massiv bergvägg i 300+ och far åt helvete, istället för att riskera andras liv. |
|
Hawar |
där kom moralpredikningen till slut |
|
Ingen moralpredikan, bara sunt förnuft och en tro på att andra ska kunna färdas tryggt samt att "vi andra dårar" skall ge fullt blås på inhägnade banor. Lev ditt liv väl, bara du inte utsätter andra för fara!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.