|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Håkan02// Du vet väl att även "vi"-svenskar kan annonsera på mobile? ------ Länk |
|
|
Spontant skulle jag nog tro att den andra (den på Mobile) är ett betydligt bättre köp! Men om man skall köpa en 2002 turbo, bör man kolla alla mekaniska delar noga för vissa delar kostar hiskeliga pengar om man ens kan få tag på dem. Som jag skrev innan är det ganska många delar som är special till just turbomodellen! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Grodan: Visst vet jag de, hoppas bara någon här hemma lägger sig i bakhåll på spargrisen. Håkan |
|
|
Den ska tydligen inte vara helt kry i insprutet och inte gå som den borde. Men han har tydligen köpt den i byggsats så alla orginaldelarna fanns tydligen inte. Kul att den vart räddad från att bli rensad banbil i alla fall som tydligen var tanken. Tydligen stått nedskruvad från början av -90 talet. |
|
|
Den på Mobile stod i många år på LW bil och motor i Gävle. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Vilken är det som inte är kry i insprutet? Den från Mobile eller den på Tradera? Den på Mobile ser ju iaf. på bilderna väldigt fin ut. Abbe, Du som sett mobile bilen, kommer du ihåg ngt? |
|
|
Nu är det några år sen sist jag såg den, är det något specifik du vill veta? Jag är inte säker men jag tror bak stötfångaren var lackad vit, men som sagt har lite svag minne just nu. I övrigt såg den väldigt fin ut, då begärde de ca 150k för den. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Jag har nog också sett "Mobile"-bilen för många år sedan i Gävle. Så vitt jag minns så var den i väldigt fint skick, men fälgarna är hemska... ;) Abbe, om du tittar noga på bilderna så ser man att bakstötfångaren är vit. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.