AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
8.090

Bilder: Vandaliserad BMW (otrohetsdrama) Varning Otäcka bilder...

Sida 3 av 5
sp
24
speedbullet
M3 e36 s50b30-95
Tjej eller inte tjej även om det handlar om en kille så gör man inte så, där med basta!Det var ju ändå själva sabotaget som var huvudämnet eller hur?
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
De måste ju byta in den där bilen! De måste ju fan byta nästan allt utom motorn o driv lina etc.

Bilen: Länk
Ri
461
Rille330
330i Touring -02
Griseknoen skrev:
>> skulle "rätt" saker inträffa så skulle iaf. jag både kunna vandalisera och >> döda...... i vissa fall kan jag till och med ha förståelse för gärningen.

Men? Att hämnas genom att slå sönder en bil kan väl aldrig vara rätt?
Det är ju bara korkat, och ett ganska pinsamt försök att få sista ordet
(ordvalet: "fuck you" talar sitt tydliga språk tycker jag).

Griseknoen skrev också:
>> att kategoriskt säga att den som utfört vandaliseringen har fel är att
>> gå alldeles för långt i slutsatser som jag ser det.

Ge gärna ett exempel på när det är rätt att vandalisera någons bil? ;-)
Visa användare
183
lier
320ia -94
Jag tycker att vad det nu än handlar om, så är det förjävligt att förstöra en sån fin bil.
Men vem kan säga att det beror på att nån varit otrogen???
Det kanske rent utav är ett försäkringsbedrägeri???
Här kan man sitta och spåna hur länge som helst utan att få veta.
Men som sagt skadorna var inte fina, och går nu inte nån försäkring in och täcker upp kostnaderna. Då tycker jag verkligen synd om han eller hon som rår om bilen.
Man blir juh ledsen i ögat att se sådant.
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Fy fan vilken idiot som har sönder bilen. Spelar ingen roll vem som gjorde det. Det är en idiot i a f. Har man nåt otalt med nån så tar man väl upp det med personen i fråga. Eller bara ger denne person en fet smäll. Men bilen ger man fan i!!!

Morgan.

Tycker att bilen blev jätte fin ja;). E ju kul att ha någon helt egen stil som ingen annan har:). Näää.
Har råkat ut för samma sak fast då nöjde hon sig med att bara sparka en feting buckla på bakskärmen.
/mattias

Alpina CS:016
Alpina Gemeinschaft:249
Länk
Pe
2.342
Per L
3 bilar från 1962, 1963 och 2000 men ingen är BMW
M5-Power och andra som inte förstod min kommentar här ovan:

Om det är en "vanlig" enkel otrohetsaffär i ett i övrigt "normalt" förhållande är det rätt åt killen (om han gjorde't) eller tjejen (om hon gjorde't) helt enkelt därför att man skall vara trogen mot varandra!

Att försäkringsbolaget skulle betala skadorna föll mig aldrig ens in eftersom man vet (!?) vem som orsakade skadorna! Självklart får han/hon stå sitt eget kast! Ett rättvist "straff" tycker jag!

Per L
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
intressant hur vissa skriver att förövaren kommer att få betala kalaset. Lika smart som att skriva att det är en tjej som gjort det när det verkar som om det ´var en kille.
Ska nog en hel del fram innan någon förutom bolaget eller ägaren får betala detta.
Gr
378
Griseknoen
Mercedes C220CDI 2008
Rille,

Ulf Olssons vita Volvo är en bil jag gärna skulle vandalisera rejält om du vill ha ett konkret exempel...
Gr
378
Griseknoen
Mercedes C220CDI 2008
"Om det är en "vanlig" enkel otrohetsaffär i ett i övrigt "normalt" förhållande är det rätt åt killen (om han gjorde't) eller tjejen (om hon gjorde't) helt enkelt därför att man skall vara trogen mot varandra!"

Du röstar på KD, har jag rätt?
Du tänker dig att andra partier förespråkar otrohet?
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
En lustig sak med detta forumet är att det spelar ingen roll om vad rubriken är utan det slutar ändå alltid med att en handfull användare blir förbannade på varann? Fattar inte varför det måste bli så personligt och otrevlig stämmning så fort på detta forumet?
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Vore ju 1000 ggr värre om ens Mizuno eller Hogan smidda golfklubbor blev förstörda!! Vad är en bil? Ett transportmedel.......
Uf
34
Ufo Lindeman
528iA Touring -98
Fi fan har Uffes vita volvo misshandlat nåågons M3a,får(bäh)jag tag i den jäfla 240in ska jag slita kolvarna ur han och mata dom till en Saab.
Därmed ska jag gå och basta i en sauna..........hick.
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Otroligt roligt :-DDD
Visa användare
528
Bimmer Seb
Alfa 156 2.0 TS
E91 320dT -10
E87 120i -05
911 Coupe -02
Minns en tråd om att killar med BMW får mer ... ja, här stämde det :-)

Men fy sa... vad bilen ser ut.

Mvh
Sibbe
Länk Länk
Visa användare
37
johan_318is
BMW 318 IS
"Apparently the M3 guy was sleeping with some psycho dude current wife which used to be the M3's ex wife. The Psycho dude goes to ex's house and than vandalized the shit out on the M3 guy's M3"

Det är alltså inte tjejen som gjort det utan den bedragna pojkvännen...

Ett S är bättre än inget S särskilt på en Moreagrün Metallic 288 318 IS
Gr
378
Griseknoen
Mercedes C220CDI 2008
Starkid,

Nej. Men det finns inga lagar som säger att "man skall vara trogen mot varandra".
Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
men inte i lagböcker, oskriven lag från jesus isåfall
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Det är inte forumet pelleee, det är människan som är så galen...

Den nya kärleken: Länk

Mvh:

Zoltan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.