AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
8.087

Bilder: Vandaliserad BMW (otrohetsdrama) Varning Otäcka bilder...

Sida 1 av 5
M5
523
M5-Power
M3 E46 Coupé -02
Killen har varit otrogen emot sin fru. Detta uppskattades givetvis inte. Så killar och tjejer tänk efter innan ni gör något dumt.

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk
vad knäckt man skulle bli..
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Så går det.Hoppas han har helförsäkring på den,annars blir det jobbigt för tjejen!!

Mpower
Lita aldrig på kvinnor ;)

/Olof

Überlegenheit aus Bayern
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Ja vad ska man säga.. Det finns ju en historia med skillnaden på en snigel och en bmw ägare. Poängen är väl något i stil med att hos bmw ägaren sitter slemmet på insidan..

" tvätta, tvätta, tvätta.... "

Länk

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Dejavou?

Trist för killen, oavsett vad som är gjort så är det där lågt (lägre än glocalnets bredband).

Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
betan: Det blir nog jobbigt för tjejen trots helförsäkring... Jag tror inte fb bjuder på det där... :)

"Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en".
Jag gillade inredningen (färgkombinationen) är det Individual? :)))

Gjorde tjejen allt detta för att killen vart otrogen mot henne? herregud!

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Vafan, bilen är ju helt oskyldigt i detta sammanhang.. Eller kanske det var så att bilen fungerade som en tjejmagnet och hon ansåg felet vara bilen så hon straffade bilen?

Ac
383
Acous
e21 318i -82
tjejer med temperament gillar vi :-)
Kick him where it hurts, eller vad!?

Ser för jävligt ut. Stackars kille.
Har ni tänkt över vad man hade sagt om det var en kille som hade gjort samma sak mot sin otrogna tjej? Det finns en viss skillnad på vilka som får hämnas en otrohet på ett sådant här sätt och vilka som inte får. Väldigt orättvist tycker jag.
Ri
461
Rille330
330i Touring -02
Okej att otrohet fel, men den där "hämnden" är ju bara sinnessjuk?
Jag hoppas hon fortfarande åker Fiat Punto och får betala av den den
där M3:an så länge hon lever.
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Undrar hur många på Autopower som plötsligt kände sig tvingade att ha ett seriöst samtal med sambon/frun/flickvännen ? :)
Njuren
Det värsta min tjej gör mot min BMW vid hotfulla situationer är att hon SMÄLLER hårt med dörren vilket gör situationen ännu mer hotfull

BMW - i nöd och lust?
Trevlig tjej det där:) Kanske det var hon som skar k*ken av den där porrstjärnan också?:)

Bilen har ju fan skador för 100.000kr! Hela bilen ska ommålas, nya speglar, glas, hela inredningen ska ny... Räcker ens 100.000kr till delar och arbete?!

Hon måste ju dock vara "white-trash" som är så dum att hon inte tror sig bli fast för det där... För tror inte heller att FB säger: OK, här e din check. Synd om din flickvän som du bedrog.

Länk

Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Jag skulle bundit henne efter o kört ett par hundra mil... på grus

Den nya kärleken: Länk

Mvh:

Zoltan
M5
523
M5-Power
M3 E46 Coupé -02
bayerischemotor:

Taket är inhoppat med det kan bli jobbigt....
M5
523
M5-Power
M3 E46 Coupé -02
Taket: Länk
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Det enda som sker av det där är att en jävligt korkad tjej får dras med mer än bara känslomässig smärta under en mycket lång tid framöver. Jag syftar då på hundratusentals kronor i skulder, i skadestånd m m. Förhoppningsvis får hon också bekosta motsvarande utbytesbil åt killen under reparationstiden.
Pe
2.342
Per L
3 bilar från 1962, 1963 och 2000 men ingen är BMW
Utan att veta hela bakgrunden tycker jag i princip för min del att det är fullständigt rätt åt killen!

Per L
M5
523
M5-Power
M3 E46 Coupé -02
Per L: Grundat på vadå??????? Hon kunde väl slängt ut honom + alla ägodelar på marken osv... Ge sej på bilen? Vad fan har den gjort? Hon kommer ju likt förbannat få betala skadorna iaf...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.