|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Janne: Motorn vill jag helst ha en från Alpina B10. Skulle vara gött men man vill ju ha den laglig samtidigt.. Det ligger nog tyvärr långt fram. Vi får se hur det går med den saken... Den står avställd nu för vintern i alla fall så nu åker man Volvo. Har en bild på M3an med Azev-fälgarna faktiskt. Detta är väl som den såg ut då du hade den kan jag tänka mig. Håller med om att det är grymma fälgar. Passar fint på E30-modellen. Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
Vill ha !!!! Så ska en M3 E30 se ut.. Kan man önska sig en sådan av tomten tro... ;-) |
|
|
Hej, Ahh.... vackert... Men vad den såg hög ut i bak? har du bytt något i chassi väg på den? Alpina B10tt motorn menar du? för en sådan lär kosta en förmögnhet om man nu hittar en sån. men det vore riktigt trevligt att någon använde den motorn i en E30... Mvh Janne Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? |
|
|
Jag tänkte på Alpina B10 sugmotorn. 254Hk varianten. Angående höjden bak beror det nog på att framfjädrarna var kapade, är nu åtgärdat. Köpte nya originalfjädrar. ///BMW - Was sonst! |
|
|
ok.. sugmotor låter nästan mer rättvist... lite kolfiberinsug och lite smått och gott så har du sig en bandräpare... med rang. nej nu måste jag skaffa mig en E30 att göra busbygge på. Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? |
|
|
För den som är intresserad av bilen så finns lite info om vad jag håller på att göra och har gjort med den i min bilblogg: Länk Kan ju kanske intressera någon vad vet jag. Tyvärr så har man inte all tid i världen utan får ta de minuterna som blir över att vara i garaget. Men den ska ut på vägen i år i alla fall. ///BMW - Was sonst! |
|
| F*n vad dom gamla M3:orna gör sig bra i vitt!!! Vill ha faktorn minskar ju inte precis när man ser en sån i fint skick. Gratulerar till en fin bil!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.