|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Vet inte alls hur det är på E36, men på E34/E39 finns det huvudsäkringar som kan göra bilen strömlös. | |
|
Vart sitter den säkringen på en e34? |
|
|
Nu har de äntligen hittat felet! Efter att ha haft bilen i över två veckor på en verkstad utan att det lyckats få till den valde jag att lämna in den hos en annan mekaniker. Lämnade bilen idag klockan 16.15 och han ringde upp 1 och ½ timme senare. Felet var en huvudsäkring på kabelstammen i skuffen. Tack för alla tips! Det verkar som att forumet ger mer ideér än en bmwverkstad som haft bilen i två veckor. |
|
| kul att det löste sig. ut o kör innan första snön har lagt sig. kör försiktigt. | |
| Japp nu ska jag ut o bränna och sladda ordentligt som bara vi tjejer kan=) | |
|
hahahahah :-p |
|
|
Har samma problem med min 325 E30. Den bara dog under körning och gick inte att starta. Ingenting funkar helt strömlöst. Lämnade in den hos en "bilmekaniker" som monterade bort startmotorn och plockade isär den o bad mig köpa kol till den. Men jag bogserade hem bilen o köpte en beg startmotor för det kan ju inte vara felet ( tror jag). Kan det vara samma som hos Emma- Maria? Det bör ju skilja sig från årsm -90 till -04. Nån som kan hjälpa??? Iko |
|
|
Bör tillägga att min gamla startmotor funkade bra men att jag inte har monterat i den "nya". Har en känsla attde t är nått större fel än så. Iko |
|
| Den första verkstadens räkning ska du inte behöva betala! Att de inte hittat ett elfel beroende på en säkring som hade gått! Vi har rätt att kräva lite grundläggande kompetens utöver kunnandet att skriva en faktura! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.