AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
22.719

z4m är klar

Sida 8 av 11
imolaröd?

// Pantzare
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Imolaröd är så vackert. Men jag är så rädd för att äga en röd bil dagen då något händer och olyckan är framme..
highway Star vad menar du med att "Men jag är så rädd för att äga en röd bil dagen då något händer och olyckan är framme.." vad är det för fel på röda bilar??
antar highway star menar att lackskador är svårare att reparera på en röd bil. En vän till oss fick sin MB 190sl repad och att hitta rätt nyans på en solblekt röd lack var närapå omöjligt..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
skulle vilja individualbeställa en i mora-metallaci elelr daytonaviolett
mora- metallic? har aldrig sett den kulören? Någon länk till bild på exempel?

M Coupe
det är den här färgen Länk
helt udnerbar..samt andra fälgar så är den helt perfekt
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Jepp jag menade att röd lack är betydligt svårare än andra kulörer att återställa vid skada..
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Problemet med violetta nyanser som mora är att bilen blir otroligt skitig octroligt lätt. Jättefint när den är nyputsad men ett rent helvete att hålla rent
Ja
7
Jameson
325i -91b
Länk

Länk
här är en till bild
Länk
det vita bromsljuset på m-coupen satt verkligen rätt..
här är en bild på en photoshoppad coupe...
Länk

ser ju inte så tokig ut men fälgarna var nog lite för stora :D
Ja
7
Jameson
325i -91b
Länk

Tråden bilderna finns i Länk
börjar vänja mig vid fronten och den ser riktigt vacker ut nu.. ska bli kul att se ac-schnitzer, hammans, hartges m.m versioner... hoppas hartge gör samma sak som med roadstern o stoppar in m5-motorn i coupen :D
här är lite mer bilder på dem här två sidorna..

z4m coupe
Länk

z4coupe
Länk

börjar bli lite osäker på coupen...skulle själv ha tagit en roadster
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Snacka om att denna bilen väcker ha begär. Den är nog bland de snyggaste bilar jag har stött på. Det enda jag har lite svårt att förlika mig med är fronten... Z3 ser farligare ut än Z4. Mycket mjuka former på Z4 coupe.

=)
Håller med CompactK, fronten ser lite för tam ut för att vara en M- modell. Kanske tråkigt att vara kritisk, men jag tycker BMW haft mycket goda förutsättningar eftersom Z4:an har enorm närvaro på gatan. M- modellen saknar lite udd, helt enkelt..

Sparar man sig för en CSL version kanske? Snälla? Eller kanske kommer en face- liftad version efter (eventuella) införandet av nya M3- motorn såsmåningom.

M Coupe
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Kommer Z4CSL så är det ett bevis på att Gud finns !
Hobbe: håller med.
Läste precis att officiell 0- 100 tid blir 5 sek jämt. Inte särskilt stor förbättring Jämfört med 3,0 och framförallt inte mot Z3 M coupé heller. Däremot påstås Z4 M coupé bli både snabbare än M coupé och M3 runt ringen.. Kan behövas för att hinna ikapp Cayman..

Undrar nu däremot om det kommer poppa uppfler Z3 M coupéer på marknaden eller hos handlarna i inbyte. Skall iallafall bli väldigt kul med provkörning i juni..

M Coupe
gillar mer den pre-faceliftade fronten och baken än den faceliftade.. i m-verison är den lite tam men med lite delar från ac-schnitzer eller hamann blir det perfekt... ang 0-100tiderna så unde ju bilen ha gjorts snabbare men den får ju inte komma för nära m5:ans och m6:ans tider...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.