|
Sida 6 av 11
|
|
|---|---|
|
Synd bara att de envisas med den gamla generationens M3-motor. Hoppades att man kunde byta upp sig 100 hk... :D /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
RS2: Du verkar ha mer koll än mig eller rättare sagt än bmw försäljaren så det kan nog stämma.. Bmw_Jerry: Ja egentligen är den ju bara ett halv år gammal. Med tanke på att min fick standard utr. för 05 alltså vita blinkers osv. Man kanske kan pruta upp den till 340.000 kr istället =D.. Är förbaskat sugen på en z4M wrooooooom |
|
| jo 340000 låter mycket bättre faktist..du får försöka o pruta lite... hoppas det funkar :D | |
| hur lång leverans tid är det på z4m | |
|
hur blir det egentligen med den här vingen som finns på bakluckan? Länk kommer den finnas vid köp eller blir det extrautrustning? |
|
| Tror inte vingen följer med, hittar inget om det på extrautrustningen heller. Det är nog cirka två månader på leveransen, minst? | |
|
Naturligtvis finns vingen med, något annat vore otänkbart. Finns ju ingen anledning att släppa officiella pressbilder med bilen i ett utförande som ändå inte kommer saluföras? 10-12 veckors leveranstid brukar vara det normala. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Hoppsan, tar tillbaka det jag sa om vingen. Har kollat på några andra pressbilder och där verkar den inte sitta på... /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| Misstag begås ofta i branchen. I de officiella pressbilderna, och även inledande annonserna för volvos T4 modell så hade de modellerna kromade dörrhandtag, ngt som produktionsbilarna ej hade. Tanken var att de skulle ha haft detta, för att skilja sig mot sina simplare syskon, men det skippades i ett sent skede... | |
| någon hör på forumet som har beställt elelr ska beställa en z4m? | |
|
Gud vilken besvikelse Z4 M blev... kan någon nypa mig.... jag tror inte att det är sant.... Det var den löjligaste M modellen till dags dato. Utvändigt inga direkta skillnader, inga gälar inget argt aggressivt utseende bilen är fortfarande ledsen! Jösses ..... Fälgarna ??????? vad är detta ? vad håller dem på med? vad vill dem uppnå med detta? jag kan inte längre vara stålt över BMW längre.. de måsta göra något akut snart, jag får PANIK!!! M Z4 Coupe kanske räddar äran.. men nu har jag hoppats på ett mirakel sedan Bangle har förstört allt som jag håller kärt inom Bil världen... FAAAAAAAN för BANGLE!!! //Rop |
|
|
:-) He he.. alltid kul att höra någon bli ordentligt upprörd!! Fast jag håller med, framförallt som jag sagt sådär 2000 ggr; Var är motorn?? Gamla E46-M3 surhinken (nåja..) borde hamna i museumet nu och ge plats för E90-M3 motorn även i Z4.. Man får vänta på att Hartge, RacingDynamics mfl stoppar in den i bilen, sedan flytta till Tyskland och vinna på lotto.. typ!! Bilar under 300hk = nej tack!! /Caspar |
|
| ok att det är gammal motor kan ja nästan acceptera men var är padlarna på ratten...jag tror att många köpare hade velat hadt smg lådan ..hoppas den komemr som tillval framöver...sedan är ju fälgarna alldelles för små fula...nä bmw får ta o skärpa sig..det var länge sen dem släppte en bil med så stort habegär som förr | |
|
Såg bilderna i nyaste slitz. kan hålla med vissa föregående skribenter i tråden. Vart är M aggressiviteten någonstans? något roligt som jag dock noterade var att Z4M kommer med en 3.2 liters V6:a. ...enligt slitz alltså ;) |
|
|
...Slitz vet bäst :) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
| hobbe z4..har du bestämt dig..blir det någon z4m för din del? | |
|
Jerry, Det blir en Z4M Coupe, men troligen först 2007. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
z4m finns nu på bmw:s hemsida bland m-modeller... den kommer finnas i dem här färgerna Länk |
|
|
z4m finns nu på bmw:s hemsida bland m-modeller... den kommer finnas i dem här färgerna Länk |
|
|
Länk här är även färgerna till z4:an |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.