AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
22.712

z4m är klar

Sida 5 av 11
cayman är väl mer konkurent till z4m coupe och inte roadstern...roadstern kan väl jämföras med boxter och där är valet enkelt..het klart en z4m
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Japp då är det bara att beställaen M då =) kanske får skynda sig om det nu bara kommer levereras 9 st "första vändan" Gaaaah vad sexig den är vill ha. Gillar de nya två "ränderna" på huven sexigt allt är sexigt blir en imola röd...
Cayman är ju faktiskt en snik Porsche, Z4 Coupen är ingen snik BMW...

Keep Your Distance!
fantastiska z4:an tror det kommer bli kanonsnyggt med en imola röd...det ända jag inte tycker om på den är fälgarna men det gåt att fixa :D
Visa användare
639
Ja den röda är nog förtillfället den snyggaste färgen. Snacka med en på bmw han sa att det bara skulle bli tre färger. röd, blå och silver...
den kommer en grön också stog det i artiklen..annars får man väl individual beställa en :D
lästa på sportbilen att z4coupe kommer börja levereras till kunder redan i juni månad och det är då z4m coupe ska presenteras.. priset för z4m coupe kommer vara 557 000 kr och för z4 3.0 coupe är det 406 000 kr..
Visa användare
639
Min "kontakt person" på bmw räknade ut hur mycket en z4m skulle gå på med den viktigaste utrustningen. Landa på cirka 601.000 kr. Han sa även att safir svart metallica gick att beställa till lack. (SMG lådan var tydligenför stor så de skippade det, därav manuell). Jag skulle få 320.000 kr för min z4 3.0i -04 reg 05..gått ca 1200 mil. nypris 475.000 visst fasiken låter det lite snålt?:)
Fick nyhetsbrevet från BMW idag. 406.000 för Z4 coupen är ju inte så tokigt!

Keep Your Distance!
fantastiska z4:an jo det låter jävligt lågt..den kan ju inte tappat så mycket i värde på lite mer än 1 år..
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tycker det var ett rätt så rimligt inbytes pris.
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Skönt att se att puckeln på instrumentbrädan är väck! instämmer med Kalle att fälgarna är mesiga, häftig bil annars.

Mvh Danne
Det där med att SMG II lådan är för stor stämmer inte alls. Det är exakt samma storlek som den manuella 6-växlade Getrag lådan. Däremot krävs det mycket om-programmering jämfört med E46 M3 och volymerna av Z4M är för liten för denna utvecklings kostnad.

/RS2
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Länk

Z4 3.0 Kelleners
Länk
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Fan.. Den är bara för läcker, Coupén!! Hur skall man få in en Z4M Coupé i budgeten?? Den måste ju vara helt underbar på banan!!

/Caspar
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Caspar: Skit i M:en, köp en 3.0a :o)

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
acey: Huga.. En bil med under 300hk klarar jag inte av att äga rent mentalt.. :-)

/Caspar
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Caspar: Haha, du får väl "tvångsmata" den lite ;o) Kanske en 335 Z4 Coupé?
caspar sälj roadstern så får du ju en hel del pengar :D
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
acey: He he.. Näe blir det en Z4 Coupé för bakåka så blir det en M, men det får bli längre fram i tiden..

För att fel-citera vem det nu är här på forumet.. "A gentleman never travells behind less then 300 hp.." :-)

/Caspar
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.