|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har Digi-Tec 25% rabatt:Länk Z MMM Coupe |
|
| Fortfarande är det så att Digitecs variant kostar strax över 11.000, även med rabatt. | |
| Fortfarande är det så att Digitecs variant kostar strax över 11.000, även med rabatt. | |
|
mbolo: För 4,9 till hundra krävs det 365hkenligt Digi-tec..Länk Highway star: Frågan är varför det skilljer så mycke´i pris? Det skiljer ju på Armani & Dressman oxå, men får man samma kvalite till ett billigare pris så är det ju dumt att kasta bort pengar. På IT´s Fun hemsan så är ju faktadelen lite bristfällig. Max varv 7100 både före & efter chipbyte. Enligt BMW så varvar S50b32 7400 orginal. Vet inte vem man ska lita på :) Z MMM Coupe |
|
|
Anders O: Kan hålla med dig om att Digi- tec verkar kunna leverera lite mer kött på benen. Därmed inte sagt att ItsFun har lägre nivå, men mellan de två skulle jag instinktivt lutat mig mer på Digi- tecs siffror.. Däremot: 2,5´ kontra 65´ och kanske blir man mer benägen att chansa om man nu vill trimma. Kan ju trots allt prova ItsFun 25 gånger innan det blir dyrare än Digi- tec ;) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Yes 2600kr i månaden... 31850 nånting i helår hos salusansvar. Jag e 20år och har inte vart med om nån olycka, terrordåd eller blivit stoppad av farbror blå! Mamma vägrar skriva den på sig, pga att min elaka storebror har skrämt upp henne o sagt att jag kommer att köra ihjäl mig i den, när han själv har haft Impreza, Evo TME , slk 32 amg o nu Ferrari. Jag vill Trimma Coupen för att spöa skiten ur hans italienska lådbil. Men men jag ska någ Chippa den hos ItsFun sedan bänka den efter. Då lovar jag att jag medelar er det. OBS jag trimmar hellre bilen hos Brutala MK-Motorsport än Digi-Tec! |
|
hampe m3 |
HerrRennen Tacka för att du e född i en små stad, din premie e skrämande låg, har själv bott i motala ett tag o vet hur otroligt billigt det e att försäkra där nere. skulle du bo i stor stad så skulle premien 3 dubblas. trevlig bil du valt föresten, mvh hampe |
modano |
Hiskeligt vilka premier!! Betalar själv 8060kr/helår på Coupen! |
|
HerrRennen: har du chippat bilen än? e väldigt sugen å chippa min åxå, mest för å få bort fartspärren! å 2500:- e ju inte mycket pengar om grejerna funkar! säg gärna till när du chippat!!!! ///MVH Johan Länk Länk |
|
|
Jag instämmer, vore kul med bänkning före och efter, hoppas dock att du är införstådd i att det inte går så himla mycket fortare utan fartspärr. Tror M-coupén gör 265 v-max. Min går till ca 255 på mätaren innan spärren går in. /// Viktor Mer mos till folket |
|
| Du kan bänka den hod Nordic Uhr i Norrköping. | |
| Den har man ju sett i Finspång ett par gånger ja... ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.