|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tycker mig se fler o fler vita BMW på vägarna. Kan de va så att dom är på väg "in"? Vad tror ni? | |
|
Dom har helt klart blivit fler på vägarna. Men många är fortfarande väldigt skeptiska till vit bil, man får mycket sämre i inbyte t ex. Vit läderklädsel verkar också vara på frammarsch, huga! Keep Your Distance! |
|
|
De kan ju vara många som skippar metalliclack. Då spar man ju 8400kr då får man välja mellan vit och svart. No Turbo shit - Just real power |
|
|
8400 kan man ju onekligen lägga på nån annan mer användbar extrautrustning. Jag beställde min 323ci i solidsvart. Såg bra ut iallafall så länge jag ägde den. Kanske inte så kul på en 5 år gammal bil dock. Keep Your Distance! |
|
|
Jag skulle inte ha nåt emot en Alpinvit M5 E39 eller E60. Länk |
|
| vit är en färg som är väldigt populär i usa och nu även på väg hit | |
|
Modet verkar gå mot skarpare färger. Trenden med silver/gråa nyanser verkar ha avtagit lite på senare tid. Även solidrött verkar påväg tillbaka framför allt på BMW. Tycker både 1- och 3-serien ser kusligt bra ut i Japanröd. Och en solidröd E60 med M-paket skulle inte sitta helt fel! //Chrille |
|
|
Finns redan diskussioner om dessa vita bilar så det räcker väl? ;-) Länk Länk Länk Länk |
|
| Desto varmare land, desto finare med vita bilar. I och med att det är så varmt blir inte bilarna smutsiga, så dom glänser vitt 24/7. | |
|
Jo, det känns onekligen som vitt är på väg tillbaka. Själv har jag hoppat på trenden med solid-rött, har fått många positiva kommentarer om min Japanröda 1-serie. Har faktiskt funderat på en vit E90/E91 nästa gång, dom klär i vitt! Beträffande smutskänslighet är vitt inte på långa vägar den svåraste färgen. Jag har haft 4 eller 5 vita BMW, och dom har varit betydligt enklare att hålla prydliga än både svart och mörkblått - även den röda är ganska 'svår', minsta smutsfläck syns tydligt. Fast jag tar gärna lite putsande och fejande, istället för att ha en urtråkigt grå- eller silvermetallic bil. Och när merpriset för metallic är mellan 7 och 10k, känns det vettigare att låta förmånsvärdet drabbas av någon användbar utrustning för dom pengarna än att lägga dom på metallic. /// Gunnar E. |
|
| Jag såg en vit 1-serie i Sunne för någa dar sen och den såg riktigt fin ut. | |
Paap Reeder |
... men sedan skall dom ju en gång säljas ..... iskalla om några år. MVH /// Paap R |
| Drömmer fortfarande om en fin Alpinvit M3 E36....så snyggt & clean! :)) | |
|
En alpinvit M5 3,6 med turbiner är inte fel :) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Hade jag fått bestämma hade vår E46 325 med M-paket varit vit istället för Orientblå. Det hade varit så läckert:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Själv äger jag en Chamonix vit Bmw 2002. Snyggaste färgen på denna bil enligt mig! Min sida Länk |
|
| Dessutom så syns inte blekningen av dem, som så många röda. | |
| Alpinvit metallic vore något... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.