|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
parolof |
"fanatiker" va f*n, det verkar finnas i bägge lägren, prova själv |
|
Men VARFÖR ska man drista sig till att prova nåt som man inte behöver i en motor för att den skall må hur bra som helst, och som ingen biltilverkare rekommenderar att man ska använda eller använder själva?? Varför??? Bevisligen så kan ju motorer gå 100 000 mil och må kalas på helt vanlig olja och normal service. Jag kan inte se en enda anledning mer än att man tömmer sin egen plånbok och fyller fickorna på de som säljer skiten. Dr Tinnitus |
|
svintoleffe |
Hittilös denna gång, då tycker jag faktist att dom soms äger att det inte funkar ska ta o dra sig tillbaak, då dom testerna, som Parolof har kommit med visar att det funkar. Sen till er andra, tagga ner ett hekto, Länk Bimmern MVH Leffe |
| Jag kollade en av länkarna som parolof bifogade. Där hävdades att Nordisk Motortestcenter gjort en undersökning av medlets verkan. Var finns detta motortestcenter? Trots googlande har jag inte hittat det. | |
Hälge |
Du får väl anstränga dig lite... |
|
Tog och kollade några andra av testerna som fanns med. Märkligt att alla jag på måfå klickade fram är 20-30 år gamla. I en del fall har inte ens test gjorts, utan det man finner är ett svar från testinstitutet att test inte kunnat göras. Redovisningen av testmetodik lämnar ofta en hel del i övrigt att önska. |
|
Hälge |
Länka till vilka du hittat.... |
|
Måste säga att jag är imponerad av de flesta tester! Utan att redovisa HELA testets resultat (man har väl aldrig glömt bort vissa mindre smickrande testresultat...?) och utan att redovisa exakt hur testerna är gjorda, har man i flera fall konstaterat att effektökningen i "behandlade" motorer är mer än DUBBELT så hög som den totala friktionen i motorn bromsar bort... Synd att man inte uppfunnit detta medel, som inte bara eliminerar ALL friktion, utan också genererar pluskraft i rörelsemomentet i rörlig massa...lösningen på hela världens energiproblem ligger inte i vätgas eller fussionsenergi eller annat mumbojumbo - den ligger i Slick50! :oDDD Ärligt talat kan man verkligen bli så korkad att man på fullaste allvar tror på sådana reklamfloskler som teflonpreparatstillverkarna levererar? Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B. Ja uppenbart så tror ju minst två i denna tråd benhårt på det, för det har ju minsann gjort mycket utförliga tester som bekräftar bortom allt tvivel att det fungerar. Att det de påstår (i alla fall ang. den ökade toppfarten) är emot allt vad fysikens lagar heter är ju bara en petitess man kan strunta i.... Dr Tinnitus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.