AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.954

Håll utkik efter Stulen 735

Sida 1 av 2
Visa användare
71
Peter_E
Audi S4 -05
VW Transporter -93
Håll gärna utkik efter nedan stulna bmw 735.

Länk
Mi
289
MickeM
2002-73
Att man aldrig kan få ha något i fred!

Är det din bil?

Min sida
Länk
Visa användare
71
Peter_E
Audi S4 -05
VW Transporter -93
Nej, det suger fett! Det är min kollegas sons nya bil som stals efter inbrott. Var endast trafikförsäkrad...
Mi
289
MickeM
2002-73
AJDÅ! Endast trafik på en sån bil ör ju inte så bra kanske. Tråkigt när det händer! Ska hålla ögonen uppe. Lycka till annars!

Min sida
Länk
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Det finns många 7-serie (e32) bilar ute på vägarna Men inte i vita! Så det borde vara lätt att se denna bilen på vägarna!

MvH Bmw 4-ever
Varför skulle det inte vara bra med trafik? Den där vagnen är ju inte värd många kronor så skillnaden mellan trafik/hel är knappast motiverad ...
Att man har trafik på en E32 är inte konstigt, min kostade 2500kr i trafik, ca7500kr i halv och ca10tkr i hel och det på en bil värd ca15tkr, hoppas den Alpinvita 735:an kommer till rätta i bra skick.

Mvh Stephan
Visa användare
71
Peter_E
Audi S4 -05
VW Transporter -93
Under helgen sågs bilen för andra gången i centrala stan sedan den stals... Då såg den fortfarande ut att vara i fint skick. Hur vågar man åka runt så med en efterlyst bil? Är man bara korkad eller rent av iskall och vet att man knappt blir straffad om man skulle åka dit?
kontaktades polis som ingenting gjorde åt saken?

___
Mvh
Patrik N.
Ac
383
Acous
e21 318i -82
vad ska polisen göra? spärra av stan? :-)
Mi
289
MickeM
2002-73
haha...vilka idioter det finns! Glida omkring i en stulen bil, i samma stad tom.

Men vad säger polisen då?? Det kan ju löna sig att tipsa polisen att man sett bilen. En polare till mig blev av med sina nya alufälgar. Han polisanmälde händelsen och granskade sedan Blocket under en veckas tid efter stölden. Och gissa om han blev förvånad när han ser sina fälgar utannonseras för 10000 kr. Tjuven skrev tom ut vilka däck som satt på. Killen hade dessutom fler annonser ute. Utombordsmotor och skruvdragare.
Polaren ringde polisen ang annonserna och de slog till. Killen är nu häktad och fälgarna ligger hos polisen.

Så det gäller att stå på sig!

Min sida
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Hmmm jag ringde också polisen när jag hittade mina stulna fälgar på en annan bil, de gjorde ingenting åt det!

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Står en vit E32 vid en bensinstation vid DFDS terminalen vid frihamnen, har kromade navkapslar, kan det vara den?

mvh

don_salvatore87
Visa användare
71
Peter_E
Audi S4 -05
VW Transporter -93
Nej den är det nog inte för det ska sitta alufälgar på. Reg nr är FYU853
Kanske bytt till vinterdäck? =)

- Men jag kan ju ha fel!

E12/E28-problem/lösningar finns här Länk
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
FYU är ju förkortning för For Your Use. :-)
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
din vita E32an i frihamnen har reg. nr TKNxxx så de är inte den efterspanade..

BMW CS #5139
m5
92
m5 3.6
325 IM -89
M5 3.6 -90
Förmodligen den som dom körde som idioter över bron vid polisstationen i Frölunda samt synts till vid Askims torg
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Det är oerhört frustrerande, varför skaffar inte alla godkända och bra stöldkryckor??? Detta är ju ett komplement för halvförsäkringen, jag tror inte många bilar av mindre värde skulle bli stula med en sådan monterad. Genom motormännen får man en sådan för ca 600kr, väl investerade skulle jag vilja påstå.
Krycka är nog effektivt.

Det är däremot rätt roligt att se bilar från 98-05 med rattkrycka :-)

Visa användare
71
Peter_E
Audi S4 -05
VW Transporter -93
I natt hittades bilen på mariaplan av en patrull. Bilen stod mitt i gatan och var rejält smälld på front och sidan. Airbagsen var utlösta. Ang rattkrycka så hade det nog kvittat i det här fallet med tanke på att nycklarna till bilen stals vid inbrott.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.