|
Sida 1 av 7
|
|
|---|---|
|
Ska bli intressant att se. Alltid lika kul att se när den så finkänsliga "Robban" konfronterar dom ofta något suspekta typerna som falla dit i programmets granskningar. Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
735 |
Dammit att man inte hemma!!! Hade verkligen vart skoj att se programmet, for det finns val inte webben?? |
|
ska bli intressant att se! ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Har sett fram emot detta i en vecka nu. Dels ska det bli kul att se vinkligen import vs svensksålt, gärna med någon från typ MRF eller liknande som förkastar alla importbilar (ni med en svensksåld audi, lägg ut på blocket imorgon ;) och dels hur dessa idioter som blir konfronterade av Robban försvarar sig. |
|
| acey: Precis, instämmer med föregående talare! | |
| Det får man bara inte missa !! | |
|
Bara att programera videon. ShowView | 8530961 | ///Micke Min cabbe: Länk |
|
|
Det är redan klart sen igår kväll. (BMW EN BIL ATT TRIVAS I) Mvh Roger |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
det skulle kunna tänkas att AP har lämnat lite information till redaktionen, så jag hoppas att de för en mer korrekt debatt på svensksålt kontra import än de andra medierna som tagit upp detta.//Johan |
| går den kl 21.00 eller?? | |
|
kl 22.00 (BMW EN BIL ATT TRIVAS I) Mvh Roger |
|
| Finns garanterat att tanka hem avsnittet på The Pirate Bay för er som missar det! | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Vet vilka de kommer att konfontera då jag kände igen bilderna. Var där och tittade på en 540 - gick efter 3 sek. Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Dom har givetvis bytt namn. Här var en annan Länk Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
| Bra! Behövs MYCKET mer fokus på detta. Inte bara från media utan från polisväsendet också... | |
| Kan garantera att detta kommer att ÖKA mätarfusket då folk kommer att tänka att kan dom så kan jag. Rena rama bruksanvisningen... | |
| På tal om mätarskruvning. Har för mig att jag läst om att e65 skall vara i princip omöjliga att skruva men kommer inte ihåg var och varför det skulle vara så. Kollade i importguiden, men där finns ju ingen specifik info på nyare modeller. Har BMW infört ngt som ytterligare försvårar på senare tid? | |
|
Det stämmer inte att E65 inte går att skruva. Följande info saxat ur en större tysk firma som sysslar med sådant. E90 finns dock inte med, ännu... BMW 3er E36 BMW 3er E46 BMW 3er E46 ab 6/2000-2005 BMW 3er E46 Vollversion BMW 5er/7er - E34/E32 BMW 5er/7er - E38/E39 bis 1999 BMW 5er/7er - E38/E39 Modell 2000 BMW 5er/7er - E38/E39 ab 6/2000-2005 BMW 5er/7er - E38/E39 Vollversion BMW 1er E87 BMW 5er E60 BMW 6er E63 BMW 7er E65 BMW 8er - E31 - 840i, 850i BMW X3 BMW X3 Vollversion BMW X5 bis 6/2000 BMW X5 ab 7/2000-2005 BMW X5 Vollversion BMW Z3/Compact BMW Z3/Compact ab Bj. 98 BMW Z4 BMW Z4 Vollversion BMW Z4 BMW Z8 BMW Kilometer-Check aller Module |
|
|
Skit att man inte har 3:an hemma nu asså!! Men hur fungerar de här The Pirate Bay då? |
|
|
Skall bli intressant att se Insider. Haas: Länk tror all info står här om du är intresserad. |
|
|
Är det verkligen så illa som det ser ut på Insider!?!? Var och varannan importerad bil verkar ju vara skruvad...?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.