|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Sällan jag är där längre........ | |
|
För er som har missat detta angåense Solna Bluffteknik, läs detta!Länk Väljer man att lämna in bilen där iaf efter att ha läst tråden jag länkar till pga deras priser får man skylla sig själv! BMW M-POWER |
|
|
Uppdaterar denna tråd för er som inte har blivit lurade än så ni slipper bli det. Flertal bilar som jag har kollat runt om i Sthlm´s trakten hade ägarna servat sina bilar hos denna doktorbluff, när jag påpeka allt som har uppdagats kring denna verktstad var det ingen som ville acceptera sanningen. Synd om alla Sthlm:are som fortfarande blir lurade av denna bluffverkstad. Senaste nytt: Länk BMW M-POWER |
|
|
Tack! Skickar en länk till Facebook. |
|
|
Hur hade de blivigt lurade? |
|
| såg länken nu. | |
|
Länk BMW M-POWER |
|
mkk230 |
Alltså om 95% kunder är missnöjda med dom varför stänger man inte ner stället? Eller varför anmäler man inte dem för? Nu kommer jag aldrig lämna in mina bilar där men hade något av detta saker hänt mig hade jag gått dit med motorsåg.. |
|
sen är branchen smutsig, självklart försöker andra firmor kasta skit på dem. skarva bromsrör ser jag inte konstigt med. Men som sagt är de oserösa så kommer det bara drabba med själv i längden. |
|
| Nu är Solna Bilteknik i blåsvädret igen, hängde ut kunder: [url]Länk | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Jag får en branschtidning som heter Motormagasinet, dom verkar gilla denna verkstad. Har artiklar om Solna bilteknik ganska ofta. Senaste numret om deras bromsprovare. Bromsprovaren ger tydligen flera spin-off effekter: GOTT RENOMME´, ökade intäkter och förstärkt relation till kunderna............. "You can call me Bon" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.