|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
Sorry: Länk |
|
|
Där var det lite jobbigare, konstigt vore annars? :) Riktigt skjysta filmer!! |
|
|
Gustav: Vet du om BSR varit med och tagit fram något på Koenigseggen som satte rekord? Eller de är kanske bara en sponsor i högen? Kul o se m6an mot ruf:en. Imponerande Hur bra den står sig tycker jag. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Yes, jag tror BSR har hjälpt till. | |
|
Grymt gott ljud i V10:an, ett lite öppnare system hade varit som pricken över i. BSR har tagit fram motormappningen på koenigsegg bilen. Länk Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Gustav ge oss en ledtråd på din nästa film:)) Mvh Danne |
|
dunstan |
Hur går Alpina B6 jamfört med M6? B5an var ju helt klart häftigare än M5... |
| Får inte Gustavs länk att fungera. Varken den första eller den andra. Ligger felet i min dator/mig eller? | |
|
Goldcom det beror på sitter du bakom brandvägg? eller får du en sida som är som "offline" ?? |
|
| Den verkar tagen offline ser jag nu | |
| Yupp. återkommer med info :) | |
|
Länk Mot en ferrari! |
|
|
Detta beror det med största sannolikhet på: Länk |
|
|
Gustav: Har BMW hört av sig och klagat till dig? |
|
|
Hej på er, jag kan förstå att det sticker i ögonen på folk som köpt icke BMW som blir ifrånåkta rakt fram men det ligger väl knappast något fel i att visa filmer på detta. Men jag trodde du bytt till M6 när jag såg filmerna Gustav, men eftersom det var med demo bilar racen kördes så får man bara gratulera till att de lånar ut bilen till en trogen kund. Jag ser egentligen ingen anledning att bli så irriterad som killen som skrev ovanstående länk uppenbarligen blev. Det är ju fakta, ingen otrimmad bil har ju hitintills spöat M6:an av dem ni testat mot, rätta mig om jag har fel. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Om det är nån som retat sig på detta så är det väl AMG-åkaren som postade inlägget. Snacka om att ha köpt AMG som peni*s-förlängare eftersom han uppmanar folk att skriva till BMW beträffande detta. Det är ju för f-n absurt. Jag tycker faktist synd om killen med AMG'n, kan vi inte göra något uppmuntrande för honom? Vi kan väl alla kika lite extra efter länkar där AMG-bilar får spö och sedan skicka dessa länkar till honom, i all vänlighet. Man upphör inte att förvånas....tragiskt! |
|
|
Å herregud vilken sopa! Det var ju ingen slump att ett sådant extremt lågvattenmärke skulle komma från just en MB-fanatiker. Det lär ju sticka lite i ögonen trots att filmerna är väldigt objektiva. I vilket fall är det bra PR för BMW och dessa videos hade vilket TV-program som helst kunnat gjort med en ljublande BMWs PR-stab i ryggen, nu är det en privatperson. Flåklypa |
|
hampe m3 |
Flåklypa måste faktist håla med, tror inte det finns några entusiaster som är så jobbiga som just den stora massan av mb anhängare. Har en god vän m en amg som inte står ut med sveriges störsa forum för just MBs av den anledningen att, Precis alla andra märken e skit o felkunstruerade mm mm. En 200 drar en sport hoj, volvo e skit, saab är ännu väre och audi, ja dom går bara sönder o rostar osv, bmw behöver ja väll ej nämna ;) , då en 316 är exact samma bil som en m3 för att dra ett exempel. Viserligen har det bättrats ngt enorm sista tiden då en störe andel forum användare anslutit sig till skaran som även brukar andra märken. |
| Hoppas ändå på en duell med Sl65AMG mot M6an. | |
|
Kan bli skapligt jämnt: SL65: Vikt 2049kg 0 - 80 km/h 3,3 s 0 - 100 km/h 4,3 s 0 - 120 km/h 5,6 s 0 - 140 km/h 7,1 s 0 - 160 km/h 8,8 s 0 - 180 km/h 10,5 s 0 - 200 km/h 13,1 s M6: vikt 1761kg 0 - 80 km/h 3,3 s 0 - 100 km/h 4,2 s 0 - 120 km/h 5,6 s 0 - 140 km/h 7,0 s 0 - 160 km/h 8,7 s 0 - 180 km/h 10,9 s 0 - 200 km/h 12,8 s Dock är M6 1,2 sekunder snabbare runt hockenheim vilket värmer såhär i vinter mörkret (kan ju vara lite olika förhållanden med). Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.