|
Sida 1 av 8
|
|
|---|---|
|
Jahapp, nu börjar vi frå fram lite filmer från helgens övningar. Smakprov: Länk Några av "offren" ;) Länk Jag får passa på att tacka alla som ställde upp med tid för att synas hos Koenigsegg, många tack! Vid nästa event ska jag försöka planera in mat också, jag prioriterar itne att äta eller sova när jag gör liknande saker ;) | |
| Jag får inte behålla hedern på något svenskt forum längre, jo föresten nordicaudi.com :D | |
|
Skulle ha följt med James på det evenemanget, men det var tyvärr lite ont om tid :( //Schnitzer |
|
| Kleiv, hehe vi behöver inte säga att det var du ;) Riktigt kul att du kom med! | |
|
Riktig trevligt, M6an är en dräpare! |
|
Buspelle |
Verkligen läckert! |
|
Det där är rätt stor skillnad faktiskt. Flåklypa |
|
|
Trevligt att se :) Vart var ni någonstans? MVH / Jacob |
|
| På Koenigseggs flygfält. | |
|
Och en bild :) Länk |
|
|
Gustav, Vad tyckte förresten Herr Koenigsegg om M6:an?.. |
|
| Han tyckte SMGIII var grym, och att den definitivt var bättre än Ferraris. Jag ska försöka få ut mer info av vad han sa :) Men han kunde ju dragit mer med den :) | |
| Om det är så nästa gång ni ska ut och köra och vill ha med en standardbil, så kan jag tänka mig att ställa upp med min 523:a ;-) | |
|
Riktigt coolt! det tackar vi för!! Den rullar en bit den demo M6'an.. 37.000 km nu! Varje journalist som fått låna den, drar direkt till autobahn, så då blir det lite mil! Men den är ju inte byggd för att stå still :-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Läste just ditt inlägg på M5board Gustav, 3100 km från Fredag - Måndag :-D !! NICE!! Det är väl runt 600 liter bensin ;-) Älskar verkligen ljudet från V10 motorn!! Helt underbart.. BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
viobebe |
Hej, lite OT Kleiv, var det du som ägde den bostongröna M3 coupen för ca 7-8 år sedan?? |
|
M6an är snabb, men inte alltid snabbast ;) Min bil: Länk |
|
| Hehe, ja mot en 1000 cc blir det svårt :( | |
|
viobebe, Jag ägde en sådan ja, med lite Schnitzer grejer på. |
|
viobebe |
Kleiv, jag tyckte den var den snyggaste M3:an i Göteborg på den tiden, kompisens svarta M3 cab kom på 2:a plats, med 18" Schnitzer split, du vet säkert vilken jag menar. |
|
viobebe, Oj jag tackar ödmjukast för berömmet :D och visst minns jag den svarta M3:an den va riktigt nice. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.