|
Sida 3 av 8
|
|
|---|---|
|
Gustav skänk oss en film till lördags biran :)) Mvh Danne |
|
| Jag måste ju också dricka bira ngn gång, och itne redigera hela tiden ;) | |
| Redigera är viktigare :) Drick senare :) bara skoja :) | |
|
Två rejs: BMW M5 vs BMW M6: Länk |
|
|
Grymt vad M6 går, dock så kändes det ändå hyffsat jämnt mot M5 tyckte jag. |
|
|
Det där var jämnare, men ändå en solklar skalp. M6:an verkar besatt! Flåklypa |
|
|
Mycket trevligt race mellan M6 och M5! //Schnitzer |
|
| Är den marginella skillnaden värd 200.000? | |
|
Det skiljer ju mycket mer mellan M6 och 911 Turbo än mellan M5 och M6 så det måste väl betyda att en M5 drar ifrån en 911 Turbo då också. Kul att se! Tack! |
|
kilroy |
Tycker att M5 klarar sig bra gentemot M6...gamlingen rör på sig fortfarande... Vore intressant att se en jämförelse mellan M6 och en Dinanmodifierad M5, helst från stillastående...jag är rätt säker på hur det går förstås...:) Tack för filmerna, Gustav! Mvh kilroy |
|
Jag som har testat M6 på banan upplever bilen som tung och inte så racig som man kan tro. Är tvecksam om jag hade valt M6:an...... |
|
|
Mer filmer kommer. Yes, en trimamd 911 Turbo på 500 hk kör jämt med en M5. Mna köper nog inte M6 för prestandaskillnaden mot M5 utan att man vill hae nannan typ av bil, en mer GT betonad. OCh för att man kan kanske ;) |
|
|
M5 vs. Gallardo: Länk |
|
|
Finns det nån snabbare bil då???? he he he he BMW ruuuuuuules!!!!!! Enbart stilrent!!!! |
|
| Är det meningen att man ska kunna välja ljud från någon av bilarna? Jag får i alla fall inget ljud att fungera men kul att se videon ändå. | |
|
Är det där en gammal film. Det där körs väl på Lunda iaf? Flåklypa |
|
|
Är det inte på gamla F10 det körs? Och varför var inte Koenigsegg en av motståndarna...? :))) / Mvh Joakim Länk |
|
| På Lunda. Tyvärr blev det fel på ljudet :( Ska kolla. | |
| Till mocke svarar jag,s65 amg,alt sl65. | |
|
Då var det dags för en 480 hk Supra: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.