|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns å ladda hem här >> Länk Stort tack till alla som varit inblandade i filmen Mvh Limmet | |
|
kass länk. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
hehe blev man sugen på att kika och så fungerade inte länken =( DTM system och rak 6a ;) |
|
|
haha skrev samtidigt vi wendtan, ditt inlägg ploppade upp precis på jag skickade mitt =P DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Länk fungerande länk, klart sevärd =) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Kanske skulle nämna att filen är på 150MB med. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
hehe jo ja märkte det ja =P tar ett tag men det är det säkert värt =D DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Cool film! Kan inte ha varit så skönt för han i bakluckan när den åkte ner.:) |
|
|
fyyyyyyyyyy va dem gick!! Häftigaste filmen på länge jag sett :) Grymt! |
|
|
Mycket snygg film och ball bil! Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
| jag får inte upp filen... | |
| Sidan funkar nu igen>> Länk | |
| Aaa måste erkänna viss avudsjukhet :). Härlig bil och härlig film. | |
|
jag har fått hem den nu limmet... din bil är fet fan.. bara att pressa tiderna med den nu då. borde ju gå att köra nior med lite prylar på chassit. grym film dessuton.. keep it goin. // kenny |
|
|
SATAN!!! fy fan va häftig film... bjud på mer sånt fan grymt... blir ju sjukt sugen på o bygga en lite seriösare snurrbo assa... hah aaja hade ciao Too fast too live too young too die |
|
|
fy satan, där satte jag morgonkaffet i halsen :-) Grymmt!//Thörn Länk |
|
Ragemannen |
fyfan så coolt, gav stabilt stå*d en av dom bilarna skulle man ha och leka med hehe. Hojta när det kommer mer filmer |
| Undrade vem det var som hade sladdat runt i lunbytunneln för ett tag sedan... Så fick man antagligen svaret. :-) | |
| Välgjord film, klart över förväntan :) | |
|
Åhå, vettig server! ~800k/s jag som trodde det skulle ta mig hela kvällen att få ner filmen. Kommenterar materialt när jag sett filmen. |
|
|
Helt grym film. Mycket bra gjord. Lite mycket burnout, men jag gillade verkligen inslaget när ni bänkade motorerna. Speciellt BMWn. Kul å se att bimmern var så körbar med 800 hk. Dahlbäcks Golf verkade ju väldigt svårkörd. Tyckte inte att det verkade så farligt att ni körde på vanlig väg, var ju knappt ingen trafik. Däremot så var både bimmern och vipern farligt nära räcke och betongvägg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.