|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
E38B12 165' Hehe jo "galenskaperna" fortsätter, undra hur mkt jag kan begära för min M635csi, rimligtvis 50% mer alltså 250'... men om jag inte minns fel har den bilen varit till salu ganska länge? Kanske svårt att få det begärda priset? Sverige kanske inte är rätta landet att sälja en så fin originalbil? //Daniel |
|
|
Den sista M6an som såldes i USA såldes på autotrader i somras för kring $ 75 000, extremt lågt miltal. Alpinweiss med svart skinn. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Så här tänkte jag köpa en M635csi. Länk Tyvärr missade jag auktionen trots att jag visste om den, men man ska väl kanske aldrig ångra ett köp man inte gjorde......eller? |
|
haimaul |
Ebay-bilen såg ju fin ut - åtminstone ur vissa vinklar... __ When in this charming car, this charming man... |
|
Ebay-bilen lär nog tyvärr kosta en bra slant att göra i ordning, i alla fall om man ska köpa nya orginalgrejer... Hittade två "billiga" -88:or på Blocket: Länk Länk MEN, dom har rullat ungefär dubbelt så långt som den första bilen i tråden... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.