|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Angående Ditec-behandling så är det korrekt att denna inte är nödvändig på en "gammal" bil. Bättre då att låta maskinpolera/vaxa bilen ett par gånger om året! Mvh, Kalle |
|
| Kalle: Beror väl på hur lacken är? Kan ju behöva rubbas om den är sunken? Då räcker det inte att polera och vaxa... | |
|
fjamsetramsa, kolla med Vonne i Arlöv om det är lönt att lackbehandla din bil. Fick "gött" blänk i min egen bil och de vet vad en M5a är för något. Hils Emil |
|
|
Fartglad, Det beror sig ju på hur stark polish/maskin man använder. Ditecbehandlingen råder inte bot på en sunkig lack, den bara kapslar in "sunket" i sådant fall. fjamsetramsa, Enormt läcker bil, synd att du inte får sälja den :) Mvh, Kalle |
|
| Sugen på en "20 jahre motorsport" Kalle? ;-) | |
|
Emil, M5 E34 i allmänhet, men en uddabil/specialmodell vore förstås extra kul :) Mvh, Kalle |
|
|
Kalle Hansen@ ok då, upp till bevis ! 05/20 är eventuell till salu snart (finns i Tysklnd), Intresse ?;) M5touring register |
|
|
m5toureg: Har du länk till bilen? är det något extra extra över bilen förutom "20 jahre motorsport" |
|
|
finns ingen 'länk' och kommer nog inte att finnas heller, den kommer att säljas bland enthusiasterna för att undvika 'skambud' och annat trams - 'extra' med bilen är att den har 'sportstolar med M-klädsel' istället för RECARO-stolar som var standard för dessa bilar - |
|
|
m5toureg: Vad är miltal skick och vad anser du vara ett rimligt pris på bilen? |
|
| M5toureg, det kan säkert vara intressant om priset är rätt! Maila mig gärna om du vet vad han tänkt begära, ungefär! Mvh, kalle | |
| M5toureg, det kan säkert vara intressant om priset är rätt! Maila mig gärna om du vet vad han tänkt begära, ungefär! Mvh, kalle | |
|
Kalle Hansen@ jag väntar själv på uppgifterna - bilen är i händerna av en riktig enthusiast men kanske han har för många bilar och måste göra sig av med en dessa - M5touring register |
|
fjamsetramsa |
Fått uppgifter änn?? |
|
jag får de till min e-mail-address på jobbet OM jag får de !!!!!! dvs. aktuella uppgifter ! uppgifter på bilen när nuvarande ägare köpte den har jag ju redan ! - (PS: jag har inte varit på mitt jobb sedan i tordags efter lunchen.) - framsetramsa@ vill du har en till ?;);) M5touring register |
|
fjamsetramsa |
Ja de hade ju varit skoj..men det är tillräckligt o hålla putsen uppe på den ja har.... |
fjamsetramsa |
Några nya + lite gamla foto... Länk |
|
Länken fungerade inte! //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
fjamsetramsa |
prova nu....men du har nog sett alla... |
|
Fina bilder, hade sett nästan alla förut. //Schnitzer -M5 '95 Limousine register (LHD) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.