|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
fjamsetramsa |
Har tagit ngr nya foto om någon intresserad vill ha dom på sin mail..... |
|
Ja tack det skulle vara intressant att se Mvh Andreas |
|
fjamsetramsa |
Tyvärr boys...går inte o skicka 12mb på hotmail.... |
|
Maila dem till mig så kan jag lägga ut bilderna på nätet, om det är intressant från din sida förstås! Använd tobias.sterner[a]telia.com Byt ut [a] till @ Mvh Tobias |
|
|
Kan du inte skicka dom till Länk. så kanske dom kan läggas upp i galleriet där? Mvh Andreas |
|
| Om du nu inte har tillgång till något annat mailkonto än Hotmail och inte heller kan/vill/orkar/får dela upp bilderna så att det inte blir 12 mb på en och samma gång, så kan du ladda upp bilderna på Länk | |
fjamsetramsa |
Tobias....din inkorg är full....tror du fick 2 av 4 filer.... |
|
Skickar du max 10 MB per brev till min e-post så kan jag lägga upp dem på min server och starta en tråd i mitt forum på www.e34m5.se. I såna fall så skickar du till: m5.individual@gmail.com //Schnitzer |
|
fjamsetramsa |
Schnitzer....kommer imorron.... |
|
fjamsetramsa: Ok, det blir bra. //Schnitzer |
|
|
Vill se :) Mvh, Johnny Alpina Club Sweden Länk |
|
fjamsetramsa |
Schnitzer...provade och det gick inte..möjligtvis fick du en fil...blir sååå trött... |
fjamsetramsa |
Jag igen...synd det ska va sånna probbs...jag o fruan tvätta o polera i 8 timmar igår...vi kom fram till ganska snart att den är så tjusig så vi ska lämna skiten på Ditec...ringde dit o dom sa att sånt gammalt skrot är inte lönt att behandla...upps...dom måste ha gott om jobb.... |
| Hej fjamsetramse ring aweteck tror jag dom heter på kirseberg o fråga dom,ska va duktiga,Ditec vilka fånar gammalt skrot den har ju knappt gått 8000 mil ju jaja ser man vilken bilkänsla dom har.. | |
fjamsetramsa |
jo dom sa att de va så gammal lack så de va inte lönt...tycker ju att dom kan titta på bilen innan dom förkastar det...men som sagt dom måste ju ha o göra om man tackar nej till jobb...haft butik tidigare i nästan 8 år och om min anställde hade avpolleterat en kund på det viset hade han fått sparken på stående fot..... |
|
fjamsetramsa@ finns ju även TECTAR och andra som lackbehandlar, min 3.0 CS från 1975 är DITEC behandlat, det var kanske någon på DITEC som haft en dålig dag men som du säger om det är så man behandlar kunder kan det ju kvitta, det finns ju andra alternativ - - jalpina@ bilderna finns ju att se på > www.e34m5.se |
|
|
Kommer snart att komma upp bilder på bilen... |
|
|
fjamsetramsa: Du måste ha provat att skicka 12 MB i ett brev, det fungerar inte. Skicka MAX 10 MB i taget. Då kommer det att fungera. //Schnitzer |
|
fjamsetramsa |
de gick nog nu...skickade till stensth... |
|
Här kommer länken... Länk Mvh Tobias |
|
|
Fina bilder! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.