|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Glidaren00, Väldigt tunn story, må jag säga. |
|
|
Forum för att diskutera det här, och som vissa har påpket så vill man inte svartmåla, men det är bra och vara uppmärksam... Jag tror du har annat i tankarna... |
|
|
Nu en Svensksåld M3 E46 -03 för 269.000 med SMG. Säljes av autoriserad BMW handlare. Länk |
|
| Ursäkta, skulle vara 279.000:- enligt annonsören. | |
|
Mullret: Enligt reg så är det INTE en BMW utan en volvo? Denna vagn TROR jag är svårare att bli av med av följande skäl: *snålt utrustad endast hel läder och SMG resten är nästan det som ingår *speciell färg kombination *Har gått långt för att vara Svensk såld och års modell |
|
|
starre, Bett Förenade bil skicka reg # för koll. Men 279K för en Svensksåld är nog rekord hos en BMW handlare För mig stämmer det mesta, bara någon vänlig själ kan tänkas handla min M3 E36 så det blir plats i garaget... Köp! Länk |
|
|
starre, Fick reg # och det stämde med en ägare. Skall försöka kika på bilen i morgon. |
|
|
Och nu kostar den 289', vad ska detta sluta med? Mullret: Kollade din annons, bilen ser fin ut men originalskick hmm ;) Försäkringen var billig men samtidigt dyr för att vara en entusiastförsäkring? |
|
|
BjörnB, Enda avsteg från "orginal" är nog DTM blåset. Orginaltillbehör däremot är fälgarna. Försäkringen får man leva med... 3186:-/år |
|
| Mullret: Mycket fin E36 M3, konstigt att ingen nappar, priset är rimligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.